شهید قدوسی منشأ خدمات زیادی بود

اقتصاد ایران: همدان_معاون اول قوه قضائیه گفت: شهید قدوسی منشأ خدمات زیادی بود و در قوه قضائیه با حکم امام راحل کارهای ماندگاری انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر سه شنبه در یادواره شهید آیت‌الله قدوسی و سرتیپ دستجردی در جمع مردم نهاوند در مصلای این شهر اظهار کرد: شهید آیت‌الله قدوسی فقیهی وارسته و شخصیتی مؤمن و متدین در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: نهاوند شهر عالمان بزرگوار و شهیدانی چون شهید حیدری و قدوسی و سردارانی مانند حاج میرزا محمد سلگی است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: شهید قدوسی منشأ خدمات زیادی بود و در قوه قضائیه با حکم امام راحل کارهای ماندگاری انجام داد و با نظم و انضباط در کارها و با قاطعیت به کارهای مهم اوایل انقلاب رسیدگی می‌کرد.

وی گفت: در دهه ۶۰ بی رحمی و جنایت توسط منافقین به اوج رسید و منافقین شخصیت‌های بزرگواری چون شهید قدوسی و یاران انقلاب را بی‌رحمانه به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ادامه داد: ما باید روح خودمان را با شهدا گره بزنیم و شهدا برای همیشه تاریخ ماندگار شدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت آن‌ها است.

وی بیان کرد: شهید قدوسی شب زنده‌دار و معتقد و بااخلاص و باخدا در ارتباط بود و یاد خدا را ارامش بخش می‌دانستند و همه وجودتش برای رضای خدا بود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: شهید قدوسی منظم و با تدبیر بود و همیشه نظم در کارها را سرلوحه خود قرار داده بود و این نظم‌یافتگی برای شهید قدوسی یک فضیلت بود و شهید بهشتی عزیز نیز به این نظم بسیار توجه داشت.

وی بیان کرد: باید طبق تفکر و روش و راه و رسم شهدا عمل کنیم و باید خصوصیات و فضائل شهدا را به همگان معرفی کنیم و الگو قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند عمل به تفکر شهدا هستیم چون هرچه داریم از شهدا است و با ادامه دادن راه شهدا به هدف نهایی انقلاب اسلامی می‌رسیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ