تبیین فعالیت‌های فرهنگی قرآنی برای مردم ضروری است

اقتصاد ایران: اصفهان- نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی، تبیین فعالیت فرهنگی در حوزه قرآن را در جامعه ضروری و اثربخش دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی ظهر چهارشنبه در بازدید از روند برگزاری مسابقات قرآنی در اصفهان با تقدیر از انتخاب زمان مناسب از حیث مناسبت مذهبی برای برگزاری این مسابقات اظهار داشت: آنچه در اجرای این برنامه شاهد بودیم حکایت از نظم و انضباط مطلوب در کلیه بخش‌ها از اجرایی تا داوری بوده است.

وی افزود: هنگامی شرکت‌کنندگان می‌توانند از یک مسابقه اظهار رضایت کنند که نتایج ارزیابی یا نتیجه‌گیری از آزمون‌های که در حال برگزاری با دقت و بی‌طرفانه باشد که در این دوره از مسابقات این موضوع به‌وضوح قابل‌مشاهده بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در مورد دقت در فرایند داوری و تأثیرگذاری آن در آینده شرکت‌کنندگان به داوران توصیه کرد: در شرایطی که سرنوشت قرآنی افراد وابسته به محاسبه دقیق است و به همین منظور دقت کافی باید در اولویت برنامه قرار داده شود.

وی ادامه داد: اینکه مسابقات ضبط و در موارد موردبحث امکان بازبینی وجود دارد بسیار مهم بوده و باعث می‌شود که شرکت‌کنندگان با اطمینان بیشتری به مسابقه بپردازند.

حاجی دلیگانی در ادامه عنوان کرد: برگزاری مسابقات قرانی در سطوح شهرستانی استانی و بین‌المللی بر نسل جوان می‌تواند تأثیرات فراوانی داشته باشد و باعث گرایش آنها به سمت قرآن و مفاهیم قرآنی و در ادامه تقویت دین و مذهب شود.

وی در خصوص اصلاح قانون‌گذاری پیرامون نخبگان قرآنی اظهار داشت: درصورتی‌که پیشنهاد و طرحی وجود دارد که نیاز به قانون‌گذاری دارد در اختیار ما قرار دهید تا مورد معیار سنجی قرار گیرد و پیگیری لازم انجام شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لازم است بودجه‌ای برای حمایت مادی از مسابقات قرآنی انجام شود درعین‌حال که مخالف کمک‌های دولتی نیستیم اما به نظر می‌رسد هنگامی که ارزش این فعالیت‌ها تبیین شود و عهده‌دار پشتیبانی و حمایت مردم باشند پایدارتر خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ