کشف ۱۰۷ ماینر غیرمجاز در استان مرکزی از ابتدای امسال

اقتصاد ایران: مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان با همکاری مراجع قضایی و انتظامی شناسایی، کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی دهقانی مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از جمع‌آوری ۵ دستگاه ماینر در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: استخراج رمز ارزها نیازمند مصرف برق بسیار زیادی است و هر دستگاه رمز ارز حدوداً معادل مصرف برق سه خانوار را به خود اختصاص می‌دهد که در فصل تابستان این دستگاه‌ها برای پایداری شبکه سراسری برق بسیار مضر است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان با همکاری مراجع قضائی و انتظامی شناسایی، کشف و ضبط شده است.

دهقانی، با اشاره به اینکه دستگاه‌های استخراج غیرمجاز رمز ارز یکی از مهمترین عوامل افزایش مصرف غیرمجاز برق است، گفت: تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در حوزه فعالیت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به طور جدی ادامه دارد زیرا موجب تضییع حقوق مشترکان و شهروندان می‌شود و بزرگترین خطری که استفاده از برق غیرمجاز و رمز ارز برای صنعت برق دارد آسیب به شبکه برق کشور است.

مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در پایان افزود: به افرادی که گزارش‌های آنان منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شود به صورت محرمانه پاداش داده می‌شود وبا آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ