تقویت سلامت و شادابی جنسی مردان با این ماده غذایی

اقتصاد ایران: یکی از مزایای اولیه سیر برای مردان، پتانسیل آن برای افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از انلی مای هلث، آیا می دانستید که سیر می تواند برای سلامت جنسی شما معجزه کند؟ برای مردانی که از نظر جنسی فعال هستند، افزودن سیر به رژیم غذایی شما می تواند فواید زیادی داشته باشد که سلامت کلی و سلامت جنسی را ارتقا می دهد. 


فواید سیر برای مردان 


تقویت میل جنسی و عملکرد جنسی

یکی از مزایای اولیه سیر برای مردان، پتانسیل آن برای افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی است. سیر حاوی ترکیبی به نام آلیسین است که به افزایش جریان خون کمک می کند. گردش خون مناسب برای رسیدن و حفظ نعوظ ضروری است.

تقویت عملکرد سیستم ایمنی

سیستم ایمنی قوی برای حفظ رفاه کلی، از جمله سلامت جنسی، حیاتی است. سیر به دلیل داشتن مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد میکروبی به دلیل خواص تقویت کننده سیستم ایمنی به طور گسترده ای شناخته شده است. مصرف منظم سیر می تواند به پیشگیری از عفونت ها و بیماری ها کمک کند و تضمین کند که مردان فعال از نظر جنسی سالم و سرشار از نشاط هستند. سیستم ایمنی قوی همچنین به معنای  انرژی بیشتر برای فعالیت های جنسی است.

بررسی از18 مطالعه دریافتند که سیر باعث افزایش تولید اسپرم و افزایش سطح تستوسترون می شود که احتمالاً به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن است.

کاهش خطر اختلال نعوظ

اختلال نعوظ یک مشکل شایع است که بسیاری از مردان (به ویژه با افزایش سن) را تحت تأثیر قرار می دهد. آلیسین موجود در سیر نه تنها جریان خون را بهبود می بخشد، بلکه به کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو نیز کمک می کند. سیر می تواند با کاهش این عوامل علائم ED را کاهش داده یا از آن جلوگیری کند.

حمایت از سلامت قلب و عروق

آیا می دانستید که سلامت قلب و عروق برای داشتن یک زندگی جنسی رضایت بخش اساسی است؟یک آنالیز در سال 2020 نشان داد که مکمل های سیر به طور معنی داری باعث کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا شدند. محققان این کاهش را با 16 تا 40 درصد کاهش خطر حوادث قلبی عروقی مرتبط دانستند. این مزایا می تواند منجر به بهبود عملکرد قلب و سلامت کلی قلب و عروق، حمایت از سلامت و عملکرد جنسی شود.

کاهش استرس و بهبود خلق و خو

تأثیر استرس و اضطراب بر عملکرد و میل جنسی قابل توجه است. سیر دارای خواص تطبیق زایی است، به این معنی که به بدن کمک می کند تا با استرس سازگار شود و سطح اضطراب را کاهش دهد. علاوه بر این، سیر حاوی ترکیباتی است که می تواند خلق و خو را بهبود بخشد و تندرستی را تقویت کند. 

افزایش سطح تستوسترون

تستوسترون هورمون جنسی اصلی مردانه است که نقش کلیدی در میل جنسی، عملکرد جنسی و سرزندگی دارد. توانایی سیر در کاهش کورتیزول، هورمون استرس که می تواند بر تولید تستوسترون تاثیر منفی بگذارد، ممکن است به حفظ سطح تستوسترون سالم کمک کند. سطوح بالاتر تستوسترون با افزایش میل جنسی و بهبود سلامت باروری مرتبط است.

سم زدایی بدن

بدن عاری از سموم کارآمدتر عمل می کند و این شامل سلامت جنسی نیز می شود. سیر به دلیل خاصیت سم زداییش معروف است. این ویژگی به کبد کمک می کند تا سموم را از بدن دفع کند که می تواند سلامت و شادابی کلی را بهبود بخشد. یک سیستم داخلی سالم و کارآمد تضمین می کند که تمام عملکردهای بدن، از جمله عملکردهای تولید مثلی، به خوبی کار می کنند.

افزایش استقامت و سطوح انرژی

فعالیت جنسی مستلزم استقامت و انرژی است. سیر سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین های B6 و C، منگنز و سلنیوم است که می تواند به افزایش سطح انرژی و مبارزه با خستگی کمک کند. سطوح انرژی بالاتر به این معنی است که مردان فعال از نظر جنسی می توانند عملکرد بهتری داشته باشند و از روابط جنسی طولانی تر لذت ببرند.

چگونه سیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

  • مصرف خام: خوردن سیر خام یکی از موثرترین راه ها برای استفاده از فواید سلامتی آن است. سعی کنید میخک را خرد کنید و بگذارید چند دقیقه قبل از مصرف آن بماند تا آلیسین فعال شود.
  • پخت و پز: سیر را به وعده های غذایی خود اضافه کنید. می توان آن را با سبزیجات تفت داد، در سس ها قرار داد یا به عنوان چاشنی گوشت و ماهی استفاده کرد.
  • مکمل ها: اگر طعم یا بوی سیر خام بد است، مکمل های سیر در دسترس هستند. با این حال، همیشه ایده خوبی است که قبل از شروع هر رژیم مکمل با یک متخصص مشورت کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ