ترافیک سنگین در آزادراه های زنجان حاکم است

اقتصاد ایران: زنجان-رییس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلات آخر ماه صفر، حجم تردد در آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان- تبریز و همچنین مسیر زنجان - بیجار افزایشی است.

سرهنگ محمد حسن خلجی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر با حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان بخصوص در آزادراه مواجه هستیم، گفت: با توجه به تعطیلات آخر ماه صفر، حجم تردد در آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان- تبریز و همچنین مسیر زنجان - بیجار افزایشی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین در محور زنجان-بیجار حاکم است، افزود: با توجه به تداوم سفرها، ترافیک سنگین پیش بینی می‌شود این میزان همچنان صعودی باشد و حجم تردد در این مسیرها طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه رانندگان برنامه‌ریزی کافی و مناسب را برای سفر خود داشته باشند تا از وقوع حوادث تلخ و ناگوار در سطح جاده‌ها پیشگیری شود، گفت: به مسافران توصیه می‌شود در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت و از حرکات خطرناک خودداری کنند.

خلجی با انتقاد از رفتار ناهنجار برخی رانندگان در جاده‌ها، لزوم پرهیز از صحبت با تلفن همراه در زمان را رانندگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: ۶ تخلف حادثه ساز شامل سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی و خواب آلودگی است.

وی با بیان اینکه موج سفرها از نیمه دوم شهریور امسال روند افزایشی داشته است و افزود: رانندگان هنگام تردد فاصله طولی را رعایت کرده و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی، یک ربع استراحت و توقف کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ