مشق خدمتگزاری نوجوانان در مسیر زائران رضوی

اقتصاد ایران: مشهد- موکب بچه محل امام رضا (ع) محلی بود برای تمرین خدمتگزاری نوجوانانی که خود را به مشهدمقدس رسانده بودند تا در مسیر خدمت به زائران رضوی مشق عشق کنند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و ایام رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، همه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به ویژه خیابان امام رضا (ع) شاهد حضور گستره خادمان رضوی در قالب موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی بود.

در این میان موکب بچه محل امام رضا (ع) محلی بود برای تمرین خدمتگزاری نوجوانان دختر و پسری که از شهرهای مختلف کشور خود را به مشهد مقدس رسانده بودند تا در مسیر خدمت به زائران رضوی مشق عشق کنند.

خدمتگزاری بیش از ۱۰۰۰ نوجوان دختر و پسر

مسئول مرکز نوجوانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمتگزاری بیش از ۱۰۰۰ نوجوان دختر و پسر از سراسر ایران در موکب بچه محل امام رضا (ع) اظهار کرد: این موکب در مسیر بهشت و در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) خدمتگزار زائران حرم مطهر رضوی بود.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی افزود: علاوه بر خدمات فرهنگی و هنری، خدماتی مانند پذیرایی، واکس و توزیع امکانات بهداشتی در این موکب ارائه شد.

وی تصریح کرد: این نوجوانان که با پویش بچه محل امام رضا از سراسر ایران در مشهد جمع شده بودند تا در سه روز پایانی ماه صفر در قالب‌های مختلف همچون دیگر اقشار و اصناف در توسعه فرهنگ رضوی تلاش کنند.

یوسفی هدف از این پویش و طرح را گسترش فرهنگ رضوی در بین نوجوانان و کادرسازی در بین آنها برای مدیریت فعالیت‌های دینی و فرهنگی بیان و خاطرنشان کرد: خدا را شکر استقبال خوبی نیز از این پویش شد و ما میزبان تعداد زیادی از نوجوانان در مشهد مقدس و در کنار بارگاه رضوی بودیم که با افتخار خدمتگزار زائرین و عزاداران امام رضا (ع) بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ