وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: مذاکرات متوقف شود

اقتصاد ایران: وزیر امنیت داخلی تندرو رژیم صهیونیستی خواستار پایان دادن به مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا با حماس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی تندرو رژیم صهیونیستی خواستار پایان دادن به مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا با حماس شد.

ایتمار بن گویر در شبکه ایکس در واکنش به استرداد اجساد ۶ اسیر کشته شده اسرائیلی از غزه، اعلام کرد: ما نه تنها باید مذاکرات با حماس را متوقف کنیم، بلکه باید جلوی ورود سوخت و برق به نوار غزه را هم بگیریم.

وی مدعی شد: هنگامی که ۶ اسرائیلی کشته می شوند باید مذاکرات با قاتلان متوقف شود و اجازه رسیدن سوخت و برق به آنها داده نشود.

بن گویر ضمن تاکید بر تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه ادعا کرد: ادامه مذاکرات صرفاً منجر به تشویق آن‌ها به انجام عملیات‌های ضداسرائیلی بیشتر حتی در کرانه باختری خواهد شد.

این درحالی است که یک مسئول آمریکایی در واکنش به کنفرانس خبری روز گذشته نتانیاهو و مخالفت او با عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا بیان کرد که این اظهارات هیچ کمکی به پیشبرد مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا نمی‌کند.

این مسئول آمریکایی بیان کرد که حتی میانجی‌های مصری و قطری هم توضیح داده‌اند که درک نمی‌کنند چرا نتانیاهو در این کنفرانس خبری این اظهارات را بیان کرده است.

کما اینکه منابع آگاه به جزئیات مذاکرات گفته‌اند بین آنچه نتانیاهو در کنفرانس خبری خود بیان کرد و نقشه‌هایی که تیم مذاکراتی رژیم صهیونیستی در جریان گفتگوهای اخیر در قاهره و دوحه به میانجی‌ها ارائه داده است، اختلاف وجود دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ