پنالتی ما مقابل پرسپولیس سوخت

اقتصاد ایران: مدیر عامل فولاد اعتقاد دارد خطای پنالتی در بازی تیمش مقابل پرسپولیس گرفته نشده است.

خبرگزاری برنا: هوشنگ نصیرزاده در خصوص داوری بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: داوری یکی از سخت‌ترین شغل‌های دنیا است و کارشناسی داوری هم مثل تشخیص عکس‌های رادیولوژی سخت است اما به هر حال در بازی ما مقابل پرسپولیس خطای مدافع این تیم روی بازیکن ما طوری بود که به نظر من روی دور تند هم می‌توان تشخیص داد که خطا انجام شد و پنالتی به نفع ما گرفته نشده است.

وی در خصوص استفاده از VAR در فوتبال ما گفت: همین VAR هم برای شروع در فوتبال ما خوب است اما باید پروتکلهایش رعایت شود. اتفاقا امسال داوری‌ها بهتر و شائبه‌ها کم‌تر شده است با این حال باید بگویم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و تیم ملی ما یک سال با همین اشتباهات داوری به جام جهانی رفت و گل ایران مقابل استرالیا آفساید بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نرسیدن تیمش به پرواز بعد از بازی با پرسپولیس گفت: پخش کمک داور ویدئویی  در بازی برابر پرسپولیس خیلی زمان بر بود و همین مساله باعث شد تا ما به پرواز اهواز نرسیم. از طرفی بازی با تاخیر شروع شد و از سوی دیگر در پخش صحنه‌های مشکوک به داوری خیلی تاخیر انجام می‌شد تا شرایط برای ما سخت شود. اگر بازی با VAR نبود، بچه‌های ما به پرواز می‌رسیدند.

نصیرزاده در خصوص این که آیا حق تیمش باخت مقابل پرسپولیس بود گفت: اصلا حق ما باخت نبود چرا که موقعیت‌های زیادی داشتیم اما این فرصت‌ها را از دست دادیم. در کل تیم ما خوب بازی کرد و می‌شد بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

وی در پایان اظهار داشت: بعضی‌ها به من می‌گویند که چرا بازیکن نگرفتی در حالی که مدیرعامل هر بازیکنی که کادر فنی بخواهد را می‌گیرد. کادر فنی به ما بازیکن معرفی می‌کند و ما هم به دنبال جذب آن می‌رویم و اتفاقا امسال هم بازیکنان خوبی گرفتیم. بازیکنانی که هر کدام ۷، ۸ گل فصل قبل زده بودند و می‌توانند به ما کمک کنند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ