توقیف تریلی حامل ۴۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی که از مبدا قاین به مقصد زاهدان در حال حرکت بود مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پلمپ یک پاتوق خرده فروش مواد مخدر در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از دستگیری ۳ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر و پلمپ یک پاتوق استعمال مواد مخدر در اجرای طرح امنیت محله محور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پاتوق استعمال مواد مخدر را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: مأموران در بازرسی از محل، مقادیری مواد مخدر و تعداد ۳ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر کردند که با دستور مقام قضائی این پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر پلمپ شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ