سایبری‌ها، مرزهای دروغ را در توییتر فارسی جابجا کردند

اقتصاد ایران: این که دولتمردان نقد شوند، نه تنها پسندیده که امری لازم و اجتناب ناپذیر است ولی دروغ بستن آشکار و سپس روی آن دروغ تحلیل و سوال و اما و اگر گذاشتن، کار کثیفی است که سایبری های ارزشی نما در آن مهارت خاصی دارند و سال هاست بدون کمترین پروا و تقوایی انجامش می دهند.

عصر ایران: این که دولتمردان نقد شوند، نه تنها پسندیده که امری لازم و اجتناب ناپذیر است ولی دروغ بستن آشکار و سپس روی آن دروغ تحلیل و سوال و اما و اگر گذاشتن، کار کثیفی است که سایبری های ارزشی نما در آن مهارت خاصی دارند و سال هاست بدون کمترین پروا و تقوایی انجامش می دهند.

قبلاً هم نوشته بودیم که دروغ سازان - و نه منتقدان - آفت دولت پزشکیان خواهند بود و البته بلای جان ملت و باید فکری به حال اینان کرد که به نام اصولگرایی چنان دروغ می گویند که ای بسا خودشان هم باور کنند! نمونه اخیر این لجن پراکنی که کاملاً مشخص است به طور خودجوش و بدون هماهنگی صورت گرفته(!) مربوط به سفر اخیر مسعود پزشکیان به مشهد است.

سایبری‌ها، مرزهای دروغ را در توییتر فارسی جابجا کردند

بلافاصله بعد از رفتن رئیس جمهور به مشهد، اکانت های سایبری های لجن پراکن، عکسی از پزشکیان و دخترش در حال پیاده شدن از هواپیما را منتشر کردند و آن را به عنوان سفر اخیر رئیس جمهور به مشهد جا زدند و سپس بر روی این عکس مانور دادند که چرا دختر رئیس جمهور همراه پدرش به مشهد رفته و چرا از امکانات بیت المال استفاده کرده است؟ برخی هم پا را فراتر گذاشته و بی ادبانه نوشتند مگر او شوهر ندارد که بپرسید چرا همه اش ور دل پدرت هستی؟ و از این قبیل چیزها که همگی با یک عکس واحد و تم مشترک نوشته شده بودند.

اما واقعیت چیست؟ واقعیت این است که عکسی که سایبری های زنجیره ای منتشر کرده بودند، مربوط به سفرهای انتخاباتی پزشکیان بود نه سفر اخیر وی به مشهد. مقایسه فیلم و عکس های جدید با عکس ادعایی دروغ سازان نشان می دهد که حتی هواپیما و پلکان آن و لباس های پزشکیان نیز متفاوت است و آقایان و خانم های پروژه بگیر، رسماً و صراحتاً و علناً و عمداً دروغ نوشته اند و مرزهای وقاحت را بار دیگر جابجا کرده و رکود قبلی را که آن هم دست خودشان بوده، شکسته اند.

سایبری‌ها، مرزهای دروغ را در توییتر فارسی جابجا کردند

به این گونه ی عجیب الخلقه سایبری باید گفت که دروغ، گناه کبیره و حرام است و دروغگو را به جهنم می برند و زقوم به حلقش می ریزند؛ ثانیاً نان خوردن از دروغ نیز گناه دیگری است که البته باز هم حرام خوار را به جهنم می برند و مجدداً زقوم به حلقش می ریزند، پس بهتر است به فکر کسب و کار حلال باشند؛ ثالثاً اگر به قبر و قیامت هم اعتقادی ندارند، لااقل این نکته ساده را بفهمند که مردم می فهمند؛ لااقل خودشان را بیش از این، پیش مردم سخیف و ذلیل و بدنام و رسوا نکنند؛ رابعاً اگر مدعی پیروی از رهبری اند - که معتقدیم همین را هم دروغ می گویند - حرف های رهبری از زمان پیروزی پزشکیان تا امروز را درباره او بخوانند و ببینند، کوچک ترین قرابتی بین آن حمایت های حکیمانه و این لجن پراکنی ها مشمئز کننده وجود دارد؟! 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ