پیراهن شماره ۸۸ پرسپولیس به این بازیکن هم وفا نکرد

اقتصاد ایران: در جدیدترین فاز نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس، گمانه‌زنی‌ها حاکی از خروج نام هافبک سرخ‌هاست.

ورزش سه: پرسپولیس درحال حاضر دو جای خالی در لیست خود دارد و هواداران این تیم بی‌صبرانه باتوجه به شروع لیگ نخبگان آسیا در انتظار اضافه شدن ستاره جدید و تقویت تیم در این رقابت‌ها هستند.

طی روزهای اخیر گمانه‌زنی زیادی درباره جذب نفرات جدید از سوی پرسپولیس به میان آمده است اما هنوز به نتیجه نهایی نزدیک نشده است.

اما جدیدترین شایعه درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس عجیب است؛ گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد نام سینا اسدبیگی که اکنون سومین فصل حضورش در جمع سرخپوشان را دنبال می‌کند، از لیست تیم خارج کنند.

هافبک دفاعی جوان پرسپولیس دو فصل قبل و در انتقالی جنجالی از ذوب آهن به این تیم اضافه شد و در فصل اول البته فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست آورد.

با این‌حال فصل گذشته او پشت خط دیگر بازیکنان این پست قرار گرفت اما هر زمان به میدان فراخوانده شد نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت که اوج آن دیدار فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک بود که با گلزنی و پاس گل او نیز همراه بود.

اسدبیگی در این فصل نیز در آخرین بازی سرخ‌ها مقابل فولاد خوزستان از سوی گاریدو به عنوان فیکس به کار گرفته شد اما در آخرین شایعه درباره برنامه نقل‌وانتقالاتی این باشگاه گفته می‌شود قرار است به تیم دیگری واگذار شود!

پیراهن شماره ۸۸ پرسپولیس به این بازیکن هم وفا نکرد

پرسپولیس در این پست سروش رفیعی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو و میلاد سرلک را در اختیار دارد و در شرایطی که پیش از این گمانه‌زنی درباره نارضایتی خوان کارلوس‌ گاریدو از بازیکن دیگری وجود داشت، اکنون گفته می‌شود سینا اسدبیگی در صدر لیست احتمال جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

باید دید اسدبیگی در پنجره نقل‌وانتقالاتی از تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان نیز پیشنهاد داشت، اکنون به واسطه پر شدن لیست این تیم‌ها چه واکنشی به موضوع احتمال جدایی‌اش خواهد داشت و آیا این مساله نهایی خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ