ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفت

اقتصاد ایران: حامد مومنی با بیان اینکه ورزشگاه فولادشهر اصفهان مشکلی برای بازی ایران و قرقیزستان ندارد، گفت: ناظران فیفا از این ورزشگاه بازدید کردند و مورد تایید آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد مؤمنی در خصوص روند بازسازی ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار داشت: طبق استانداردهای لازم آبیاری اتوماتیک در این ورزشگاه وجود نداشت و اسکوربرد هم ایراد داشت که خوشبختانه با کار مداومی که ۳۰ روزه انجام شد با همکاری باشگاه و کارخانه ذوب آهن و هیئت فوتبال استان اصفهان و با مدیریت فدراسیون فوتبال این کارها انجام شد و خدا را شکر اکنون ورزشگاه فولادشهر در شرایطی است که روز سه‌شنبه (۱۳ شهریور) بازدید نهایی توسط ناظران فیفا انجام شد و آماده میزبانی از مسابقه ایران و قرقیزستان در انتخابی مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶ است.

او در رابطه با کیفیت اسکوربرد تازه نصب شده در ورزشگاه فولادشهر توضیح داد: راستش را بخواهید نمی‌توانیم بگوییم که این اسکوربرد بهترین کیفیت را دارد و در حد مثلاً کیفیت برگزاری مسابقات جام جهانی است اما کیفیت آن در حدی است که ما مسابقات این مرحله که انتخابی جام جهانی است را بتوانیم برگزار کنیم.

او ادامه داد: در رابطه با این اسکوربرد نکته و گزارش منفی از سمت AFC و فیفا دریافت نکردیم و برای این مسابقه، اسکوربرد جدید شرایط ایده‌آل را برای ما فراهم می‌کند.

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص کیفی چمن ورزشگاه فولادشهر خاطر نشان کرد: کیفیت چمن این ورزشگاه بهتر از ورزشگاه نقش جهان است و می‌خواهم از همین جا اطلاع دهم که باشگاه سپاهان هم به علت بازسازی‌هایی که در ورزشگاه فولادشهر افتاده است و تمام پیشرفت‌هایی که در ورزشگاه فولادشهر انجام شده این استادیوم را به عنوان میزبان مسابقات آسیایی خود انتخاب کرده و انشاالله تیم سپاهان هم مسابقات آسیایی خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌کند و این نشان دهنده این است که به هر حال این استادیوم به حداقل استانداردها برای میزبانی مسابقات بین‌المللی رسیده است.

مؤمنی در پایان گفت: ناظران فیفا ظهر روز (سه‌شنبه ۱۳ شهریور) وارد اصفهان شدند و بازدیدهای خود را از استادیوم انجام دادند و امروز (چهارشنبه ۱۴ شهریور) هم رأس ساعت ۱۰ صبح انشاالله جلسه هماهنگی بازی ایران و قرقیزستان را برگزار خواهیم کرد. ورزشگاه فولادشهر مورد تأیید ناظران فیفا قرار گرفته و هیچ مشکلی در آن نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ