تغییر سرمربی استقلال و سکوت مشکوک باشگاه/ پای نکونام روی پوست موز

اقتصاد ایران: سکوتی که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد احتمال کنار گذاشتن جواد نکونام از سرمربیگری آبی‌پوشان در پیش گرفته‌اند، گمانه‌زنی‌ها در مورد تغییرات در این تیم را تقویت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، «یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست» در کارنامه سه هفته ابتدایی استقلال تهران کافی بود تا جواد نکونام خیلی زود شعار «حیاکن رهاکن» را از سوی تماشاگران این تیم دریافت کند.

او که پس از نایب قهرمانی در فصل گذشته با آبی‌پوشان پایتخت وعده‌ای جز قهرمانی با استقلال در لیگ بیست و چهارم نداده بود خیلی زود دایره امن حمایتی خود را از دست داد تا آژیر قرمز برای او خیلی زود به صدا درآید.

مشکل از اول فصل است

پس از واگذاری باشگاه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس تصمیمات مدیریتی این مجموعه روی مدیریت و کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت سایه افکند. آنها با وجود انتخاب فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال تمام امور مربوط به آبی‌ها را به احمد شهریاری رئیس هیأت مدیره سپردند تا سمیعی عملا تاثیرگذاری زیادی در این باشگاه نداشته باشد و بیشتر امور اداری و امضا را انجام دهد.

در ابتدای فصل که بحث مجوز ادامه حضور جواد نکونام در استقلال مطرح بود شهریاری کمترین علاقه را برای حل فصل این موضوع از خود بروز داد. او معتقد بود مربی خارجی می‌تواند به درد استقلال بخورد اما قرارداد طولانی مدت باشگاه با نکونام باعث شد تا آنها تن به ادامه این همکاری دهند.

تغییر سرمربی استقلال و سکوت مشکوک باشگاه/ پای نکونام روی پوست موز

یک بهانه کافی بود

یک باخت برای نکونام کافی بود تا دیگر به نیکنامی از او یاد نشود. هواداران استقلال خیلی زود جواد لالیگایی را فراموش کردند تا این مربی روی پوست موزی که با بی تفاوتی هیأت مدیره و هلدینگ رقم خورد، راه برود.

نکونام تکذیب خواست هیأت مدیره نداد

جواد نکونام خیلی زود به شایعه مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی و گزینه‌های خارجی واکنش نشان داد. او به اطرافیانش گفت هرچه زودتر باشگاه را مجاب به صدور اطلاعیه‌ای برای جمع کردن حاشیه‌ها کنند اما مدیران استقلال بی تفاوت نسبت به این موضوع بودند. هیأت مدیره باشگاه استقلال که بهانه‌جویی‌های نکونام بابت هر چیزی را تحمل نمی‌کند بحث بر سر این موضوع را به روز شنبه موکول کرده تا تکلیف نهایی ادامه حضور نکونام در جلسه پیش رو مشخص شود.

سمیعی در رشت به جای دبی

در حالی که خبر از مأموریت شهریاری به سمیعی برای مذاکره با فرهاد مجیدی در دبی امارات مطرح شده بود پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدیرعامل استقلال به رشت رفته است تا با خانواده خود دیداری تازه کند. همچنین سمیعی نیز نسبت به هرگونه مذاکره با مجیدی اظهار بی اطلاعی کرده تا احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت سرمربیگری استقلال در شرایط فعلی نزدیک به صفر باشد. از سوی دیگر شهریاری رئیس هیأت مدیره نیز قصد ندارد با آوردن مجیدی دو قطبی بین هواداران استقلال راه بیندازد.

تغییر سرمربی استقلال و سکوت مشکوک باشگاه/ پای نکونام روی پوست موز

تمایل به حضور سرمربی خارجی

هیأت مدیره باشگاه استقلال در دو روز گذشته تماس‌های بسیار زیادی با یکدیگر داشته است اما همه چیز در خصوص سرمربی به جلسه پیش رو بستگی دارد اما آنچه تصمیم قطعی آنهاست حضور یک مربی خارجی روی نیمکت استقلال است اما اینکه فرد جدید در جایگاه سرمربی یا دستیار نکونام خواهد بود تصمیم‌گیری نشده است.

یک نفر خیلی مهم است

علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نگاه ویژه‌ای روی استقلال دارد. او حالا نفر اول در هرگونه تغییر و تحول روی نیمکت استقلال است. هیأت مدیره استقلال پس از تصمیم‌گیری درباره نکونام منتظر تصمیم نهایی از سوی نفر اول هلدینگ است تا به طور قطع درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ