این «آرمور ۲۸ اولترا» است؛ گوشی فوق مقاوم با ۱۶ گیگابایت رم و دوربین دید در شب

اقتصاد ایران: یولفون به مناسبت دهمین سالگرد فعالیتش، دو گوشی مقاوم جدید با عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند و فیلم‌برداری حرارتی معرفی کرد.

یولفون با معرفی دو گوشی هوشمند مقاوم و نوآورانه‌ی آرمور ۲۸ اولترا و آرمور مینی 20T پرو در IFA 2024 دهمین سال فعالیت خود را در این صنعت جشن می‌گیرد. این دستگاه‌ها مرزهای دوام و عملکرد را در بازار گوشی‌های مقاوم جابه‌جا می‌کنند.

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی یولفون، آرمور ۲۸ اولترا اولین گوشی مقاومی است که از تراشه‌ی پرچم‌دار Dimensity 9300+ بهره می‌برد. این پردازنده‌ی قدرتمند همراه با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X (قابل‌ارتقا تا ۱۶ گیگابایت بیشتر با رم مجازی) و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی UFS 3.1، ارائه‌ی عملکردی در حد پرچم‌داران اندرویدی را نوید می‌دهد.

گوشی مقاوم یولفون آرمور ۲۸ اولترا از نمای جلو و پشت
Ulefone

آرمور ۲۸ اولترا استانداردهای مقاومتی چشمگیری دارد؛ از‌جمله مقاومت دربرابر آب با رتبه‌ی IP68 (تا ۲ متر به‌مدت ۳۰ دقیقه) و محافظت در‌برابر جت‌های آب گرم با استاندارد IP69K. همچنین، این دستگاه می‌تواند افتادن از ارتفاع ۲ متر و دماهای شدید از ۳۰- تا ۵۵+ درجه‌ی سانتی‌گراد را تحمل کند.

آمور ۲۸ اولترا به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیتی مجهز است. این نخستین‌بار است که یولفون از صفحه‌نمایش OLED در گوشی‌های مقاوم خود استفاده می‌کند. این دستگاه صفحه‌نمایش دایره‌ای ثانویه نیز در پنل پشتی دارد که دسترسی سریع به اطلاعات را فراهم می‌کند.

دو گوشی مقاوم یولفون یکی از جلو و یکی از پشت در کنار هم
Ulefone

مجموعه دوربین‌های آرمور ۲۸ اولترا شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور یک‌اینچی سونی IMX989 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض (سنسور Samsung JN1) و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی (باز‌هم با سنسور JN1) است. علاوه‌بر‌این، این دستگاه دوربین دید‌در‌شب ۶۴ مگاپیکسلی با میدان دید ۸۰ درجه (سنسور OV64B1B) و دوربین حرارتی با وضوح خیره‌کننده دارد که ویدئوهایی با وضوح ۲۵۶ در ۱۹۲ پیکسل تولید می‌کند.

بخش بالایی و پایینی گوشی مقاوم یولفون آرمور ۲۸ اولترا
Ulefone

آرمور ۲۸ اولترا با باتری غول‌پیکر ۱۰٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی (۴۱ وات‌ساعتی) با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیرو می‌گیرد. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه و امکانات ارتباطی آن شامل وای‌فای ۶، 5G، بلوتوث ۵٫۴، NFC و فرستنده‌ی مادون‌قرمز می‌شود.

گوشی جدید یولفون از بلندگوی ۱٫۵ وات و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و رادیوی FM با آنتن داخلی بهره می‌برد که به هدفون نیازی ندارد. به‌کمک رابط uSmart Expansion نیز می‌توان لوازم جانبی اضافی مانند دوربین آندوسکوپ را به این گوشی یولفون متصل کرد.

در‌کنار آرمور ۲۸ اولترا، یولفون اولین گوشی مقاوم کوچک خود را با نام Armor Mini 20T Pro معرفی کرد. با وجود ابعاد کوچک‌تر (۱۳۳٫۵ در ۶۳٫۳ در ۲۴٫۹ میلی‌متر) و وزن ۳۰۱ گرمی، این دستگاه حتی از برادر بزرگ‌تر خود نیز سفت‌وسخت‌تر است.

گوشی مقاوم یولفون آرمور مینی 20T پرو از نمای جلو و پشت
Ulefone

آرمور مینی 20T پرو از استاندارد‌های IP68 و IP69K برخوردار است و می‌تواند تا عمق ۲۰ متری آب و سقوط از ارتفاع ۱۰ متری را تحمل کند. درست مانند آرمور ۲۸ اولترا، آرمور مینی هم در دماهای ۳۰- تا ۵۵+ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌تواند فعالیت کند.

آرمور مینی به صفحه‌نمایشی ۴٫۷ اینچی با وضوح HD پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و آرایه‌ی LED منحصر‌به‌فرد در پشت دستگاه (شامل ۱۰۲ LED سفید و ۱۴ LED آبی و ۱۴ LED قرمز) مجهز است. از این LED‌ها می‌توان برای سیگنال‌دهی و روشنایی اضطراری استفاده کرد.

آرمور مینی 20T پرو به تراشه‌ی Dimensity 6300 و ۸ گیگابایت رم LPDDR4X (قابل‌ارتقا تا ۸ گیگابایت بیشتر با رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 مجهز است. این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور Samsung GN1) و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (سنسور GD1) و دوربین حرارتی با وضوح ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل با نرخ ۲۵ هرتز (میدان دید ۵۷ درجه) مجهز است. باتری ۶٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی (۲۴ وات‌ساعت) این گوشی از شارژ سیمی ۳۳ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ وات پشتیبانی می‌کند.

مقالات مرتبط:
  • گوشی فوق مقاوم یولفون با باتری ۱۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اسپیکر پرقدرت از راه رسید
  • گوشی ۹۰ دلاری و مقاوم ریلمی Narzo N61 با شاسی آلومینیومی و گواهی IP54 معرفی شد

قابلیت‌های ارتباطی گوشی مقاوم کوچک یولفون شامل وای‌فای ۴، 5G، بلوتوث ۵٫۲، NFC و فرستنده‌ی مادون‌قرمز می‌شود. مانند گوشی بزرگ‌تر این دستگاه نیز گیرنده‌ی رادیو FM دارد که به هدفون نیازی ندارد.

هر دو گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهند شد. آرمور مینی 20T پرو در ماه اکتبر (مهر و آبان) در‌دسترس خواهد بود و پیش‌فروش Armor 28 Ultra Thermal Variant از نوامبر (آبان و آذر) آغاز خواهد شد. جزئیات قیمت هر دو دستگاه هنوز مشخص نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ