بیمارستان امام هادی(ع) دیر نیازمند دستگاه سی‌تی‌اسکن است

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دیر گفت: بیمارستان شهرستان دیر به یک دستگاه سی تی اسکن نیاز دارد که انتظار داریم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در آئین بهره‌برداری از ساختمان اقامتگاه پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر، اظهار داشت: سال ۹۶ به دلیل ناقص بودن بیمارستان دیر با افتتاح آن موافق نبودم برای اینکه بیمارستان باید از همه لحاظ از کادر درمان تا تجهیزات کامل باشد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه از سال ۹۶ تا الان به هر دری می‌زنیم تا کمبودهای بیمارستان مرتفع شود، افزود: تاکنون تلاش‌های خوبی توسط مسئولین مربوطه انجام شده و گام‌های خوبی هم برداشته شده است اما همچنان مردم ما از وضعیت این بیمارستان راضی نیستند و بارها هم در فضای مجازی گلایه کرده‌اند و گاهی اوقات گلایه‌های تندی دارند که حقشان هم هست.

حسینی با تاکید بر اینکه مشکلات بیمارستان به‌ویژه در بحث تأمین پزشکان متخصص باید حل شود، ادامه داد: یکی از مسائلی که در بحث ماندگاری پزشکان مشکل‌ساز شده است، نبود اقامتگاه بود که با افتتاح این پروژه مرتفع می‌شود.

وی تاکید کرد: پزشکانی که در این هوای گرم در بیمارستان زحمت می‌کشند باید کرامت آنها را حفظ و در تأمین رفاه حال آنها تلاش کنیم.

امام جمعه دیر خواستار رفع نیازهای اولیه بیمارستان امام هادی (ع) شد و تاکید کرد: با توجه به وقوع تصادفات متعدد و مسائل دیگر، بیمارستان شهرستان به یک دستگاه سی تی اسکن نیاز دارد که انتظار داریم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه همکاری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ