گادی آیزنکوت: هیچ‌کدام از اهداف جنگ محقق نشده است

اقتصاد ایران: عضو کنست رژیم صهیونیستی و رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم در سخنانی به شدت از عملکرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «گادی آیزنکوت» عضو کنست رژیم صهیونیستی و رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم در سخنانی به شدت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد.

عضو کنست رژیم صهیونیستی و رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم گفت: نتانیاهو انجام برخی اصلاحات در اهداف جنگ را که هیچ‌کدام از آن‌ها محقق نشده رد کرده است.

آیزنکوت ادامه داد: نتانیاهو به دلایل سیاسی و حزبی تصمیم گرفته است که پیشنهاد توافق مبادله اسرا را اجرا نکند. نتانیاهو مشروعیت وزیر جنگ و سرویس‌های امنیتی را سلب کرده است. سخنرانی دیروز او برای من آزاردهنده بود.

وی افزود: مخالفت نتانیاهو با مشخص‌نمودن اهداف جنگ ما را به وضعیت کنونی رسانده است. رفتار نتانیاهو با وزیر جنگ و اعضای کابینه مناسب نیست.

آیزنکوت گفت: وضعیت راهبردی «اسرائیل» به دلیل محور فیلادلفیا از هم فرو نمی‌پاشد. ما باید پرونده اسرا را به راس اولویت‌های خود بازگردانیم.

وی ادامه داد: وضعیت راهبردی «اسرائیل» از طریق محور فیلادلفیا تعیین نمی‌شود. امضای توافق مبادله اسرا یک وظیفه اخلاقی و ضرورت راهبردی است.

کمی پیش‌تر نیز «بنی گانتز» عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در این سخنان اذعان کرد: ما بهای سنگینی را در این جنگ پرداخت کردیم. بالاترین هدف بازگرداندن اسرا است.

گانتز افزود: نتانیاهو اسرا را زنده از غزه بازنخواهد گرداند، چرا که او درگیر موقعیت سیاسی خود است. او به بازگرداندن افراد مقیم در جنوب به محل اقامت خود توجهی ندارد. بودن یا نبودن ما در کابینه جنگ چیزی را تغییر نخواهد داد، زیرا نتانیاهو با خودرأیی عمل می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ