پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید وارد گوشی‌های قدیمی سامسونگ ازجمله گلکسی S20 می‌شود

اقتصاد ایران: سامسونگ می‌خواهد با جایگزین‌کردن اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید، فناوری RCS را دراختیار کاربران خود قرار دهد.

گوشی‌های جدید گلکسی در ایالات متحده دیگر با اپلیکیشن پیام‌رسان سامسونگ به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده عرضه نمی‌شوند. به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای قصد دارد پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید را حتی در دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز جایگزین اپلیکیشن پیام‌رسان خود کند.

گزارش بسیاری از کاربران در ردیت و تردز نشان می‌دهد که سامسونگ در تلاش است تا اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی خود در گوشی‌های قدیمی‌تر مانند گلکسی S20 و گلکسی S21 و گلکسی S22 را حذف کند. کاربران هنوز می‌توانند از پیام‌رسان سامسونگ استفاده کنند؛ اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی اپلیکیشن پیش‌فرض اندروید جایگزین آن خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد برای استفاده از استاندارد پیام‌رسانی RCS، از اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل پشتیبانی کند. این سرویس قرار است جایگزین SMS و MMS شود؛ چراکه از ویژگی‌های جدیدی مانند ایموجی‌ها، استیکرها، فایل‌های چندرسانه‌ای با وضوح کم‌نظیر، موقعیت مکانی، مشاهده‌ی لایو تایپ‌کردن و خواندن و دیدن پیام‌ها پشتیبانی می‌کند.

مقالات مرتبط
  • سامسونگ دلیل حذف پیام‌رسان خود و جایگزینی پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید را توضیح داد
  • پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی‌های سامسونگ با مشکل عجیبی روبه‌رو شده است

اپلیکیشن Samsung Messages از استاندارد RCS پشتیبانی می‌کند؛ اما استفاده از آن را اپراتورهای مخابراتی محدود کرده‌اند. این در حالی است که گوگل مسیجز بدون درنظرگرفتن تنظیمات مربوط‌ به اپراتورهای مخابراتی از RCS پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ اوایل تابستان امسال اعلام کرد که قصد دارد با گوگل همکاری نزدیکی داشته باشد تا بتواند اپلیکیشن پیام‌رسان خود را به پلتفرم پیش‌فرض اندروید تبدیل کند تا فرایند پشتیبانی از استاندارد RCS را سرعت ببخشد. استاندارد RCS از SMS و MMS کاربردی‌تر و از همه مهم‌تر ایمن‌تر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ