بنیاد ملی نخبگان از سرآمدان قرآنی حمایت کند

اقتصاد ایران: اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد ملی نخبگان لازم است بازنگری نسبت به تعریف نخبگی داشته باشد و از نخبگان قرآنی نیز حمایت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول بخشی عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مسابقات قرآنی استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان که متولی حمایت از نخبگان کشور محسوب می‌شود، لازم است بازنگری نسبت به تعریف نخبگی داشته باشند و از نخبگان قرآنی هم‌تراز سایر نخبگان حمایت لازم انجام گیرد.

وی افزود: اهمیت مساله نخبگان حوزه قرآنی و دریافت حمایت برای آنها برای مجلس به‌عنوان موضوعی اساسی باید جا بیفتد و این مستلزم صرف هزینه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به نخبگان قرآنی و حمایت از آنها تا حصول نتیجه باید پیگیری شود.

بخشی با بیان اینکه قرآن مهجور است و باید تلاش کنیم تا قرآن از هجران خارج شود، تأکید کرد: هر چه به سمت قرآن برویم در واقع ایمن‌تر خواهیم شد و وظیفه داریم نه‌تنها خودمان روبه‌جلو برای رسیدن به مفاهیم قرآنی گام برداریم؛ بلکه دیگران را نیز تشویق به حرکت در این مسیر کنیم.

وی در بخش دیگر از گفتگو خود با خبرنگاران گفت: تصور نمی‌کردم برگزاری مسابقات قرآنی نیازمند این حجم از متخصص در حوزه‌های مختلف باشد.

بخشی افزود: تعداد بسیار زیاد متقاضی در سنین مختلف از مناطق گوناگون برای شرکت در این مسابقات نشان می‌دهد رقابت تنگاتنگ و قوی وجود دارد و این موضوع برای ما به‌عنوان مسؤول وظیفه و تعهد ایجاد می‌کند تا چنین مسابقاتی در این سطح گسترش یابد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک توجه و تمرکز به مسائل فرهنگی و ویژه‌برنامه‌هایی از این دست می‌تواند مانعی بزرگ در مقابل سو رفتارها و ناهنجاری‌هایی که جامعه با آن دست‌به‌گریبان است باشد.

وی خاطرنشان کرد: جذب حمایت برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نیازمند پیگیری است تا به نتیجه مطلوب دست یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ