طهماسبی: همه از این استقلال انتظار موفقیت دارند

اقتصاد ایران: پیشکسوت استقلال گفت: اگر امروز کادر فنی تغییر کند شاید در این حد فاصل وضعیت متفاوت شود ولی قطعا اگر در آسیا هم با نکونام نتیجه نگیریم شرایط از این هم بدتر می شود.

خبرورزشی: بهمن طهماسبی بازیکن اسبق استقلال، درباره اتفاقات اخیر پس از نتایج ضعیف این تیم مقابل ملوان و استقلال خوزستان اظهار داشت: قطعاً هواداران و پیشکسوتان از شرایط نتیجه‌گیری تیم رضایت ندارند. همانطور که در فضای مجازی و رسانه‌ای هم می‌بینیم انتقاداتی به ترکیب و عدم استفاده از برخی بازیکنان یا برعکس، استفاده دائم از یک سری فوتبالیست‌ها در ترکیب تیم مشخص می‌کند همه از شرایط رضایت ندارند. هم خودم منتقد نکونام هستم با این وجود و با توجه به اینکه تازه سه هفته از شروع مسابقات سپری شده الان وقت خوبی برای تسویه حساب با کادر فنی نیست. در حالی که این روزها اسامی مختلفی برای جانشینی جواد نکونام در فضای مجازی دیده و شنیده می‌شود با توجه به نزدیک بودن دیدار استقلال و الغرافه می توان کمی صبر کرد اما متاسفانه وقت کم است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: الان استقلال بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد. ما همه تلاشمان در فصل قبل این بود که قهرمان شویم یا سهمیه بگیریم که خوشبختانه بالاخره سهمیه گرفتیم هرچند که با ناداوری و قضاوت اشتباه در بازی پرسپولیس یک جام مسلم از دست ما دور شد. ولی به هر حال چه بخواهیم چه نخواهیم الان در این مقطع جواد نکونام سرمربی تیم ماست و تیم به آرامش نیاز دارد.

پیشکسوت استقلال در انتقاد به عملکرد این تیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان اضافه کرد: قطعاً ما در خوزستان می‌توانستیم برنده شویم ولی در زدن ضربات آخر اشتباهات زیادی داشتیم. متاسفانه استقلال در زدن ضربات آخر تعلل می‌کند و عملکرد خوبی ندارد. البته منکر حواشی عجیب و غریب استادیوم فولاد آرنا نمی‌توان شد ولی به هر حال استقلال تیمی نیست که از این قبیل روزها یا شب‌ها کم دیده باشد.

طهماسبی در پایان افزود: به نظرم همه آن‌هایی که نسبت به اتفاقات دو بازی اخیر استقلال انتقاد دارند لااقل تا پیش از آمدن یک مربی جدید باید تا بازی الغرافه صبر کنند تا تیم در آسیا شرایط خوبی داشته باشد. نباید دستی دستی وضعیت تیم را از این بدتر کنیم. قطعاً همین حالا هم بازیکنان استقلال از این موضوع ناراحتند که تیم نتیجه نگرفته همانطور که در صحبت‌هایشان بعد از بازی استقلال خوزستان شاهد بودیم که نسبت به این موضوع عصبانی و ناراحت بودند. مسلما اگر امروز کادر فنی تغییر کند شاید در این حد فاصل وضعیت متفاوت شود ولی قطعا اگر در آسیا هم با نکونام نتیجه نگیریم شرایط از این هم بدتر می شود.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ