انویدیا شعار تبلیغاتی گرافیک‌های GeForce RTX را تغییر داد؛ «توانبخش هوش مصنوعی پیشرفته»

اقتصاد ایران: شرکت انویدیا به‌تازگی برند GeForce RTX خود را با شعار جدید «توانبخش هوش مصنوعی پیشرفته» به‌روزرسانی کرده است.

بنابر گزارش Tech Powerup، شرکت انویدیا به‌تازگی شعار تبلیغاتی کارت‌های گرافیک GeForce RTX خود را به‌روزرسانی کرده است تا قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی موجود در آن‌ها را برجسته‌تر کند.

این نشان جدید اکنون شامل عبارت «توانبخش هوش مصنوعی پیشرفته» است که به‌طور برجسته‌ای روی جعبه‌‌ی کارت‌ گرافیک‌های این شرکت نمایان می‌شود.

این تغییر نشان‌دهنده‌ی تمرکز انویدیا بر فناوری هوش مصنوعی و ادغام آن در سخت‌افزارهای خود است. حتی ارزان‌ترین مدل‌های GeForce RTX نیز شامل هسته‌های تنسور هستند که به‌طور خاص برای تسریع فرایندهای یادگیری ماشین تنظیم شده‌اند. این هسته‌ها به کارت‌ گرافیک انویدیا اجازه می‌دهند تا وظایف پیچیده‌ای مانند پردازش تصویر و ویدئو، شبیه‌سازی‌های علمی و حتی بازی‌های ویدئویی را با کارایی بیشتری انجام دهد.

لوگوی سبز و سیاه به همراه نوشته‌های در کنار آن
Nvidiad

انویدیا با این به‌روزرسانی، تلاش می‌کند تا مخاطبان بیشتری را به‌سمت کارت‌ گرافیک GeForce RTX خود جذب کند. این سخت‌افزارها نه‌تنها برای گیمرها، بلکه برای کسب‌و‌کارهای حوزه‌ی هوش مصنوعی نیز مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های برجسته کارت‌های گرافیک GeForce RTX، فناوری DLSS است که با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد و عملکرد بازی‌ها را افزایش می‌دهد.

فناوری DLSS با استفاده از شبکه‌های عصبی عمیق، تصاویر با وضوح پایین را به تصاویر با وضوح بالا تبدیل می‌کند و یا فناوری ACE (دیالوگ‌های نوشته‌شده با هوش مصنوعی برای NPCها)، تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشند و عملکرد کلی را افزایش می‌دهند.

مقالات مرتبط
  • هوش مصنوعی اعجاب‌انگیز انویدیا؛ با شخصیت‌های داخل بازی مکالمه صوتی برقرار کنید
  • عملکرد فراتر از انتظار و خیره‌کننده انویدیا با رشد ۱۲۲ درصدی و درآمد ۳۰ میلیارد دلاری در سه‌ماه

علاوه‌بر فناوری DLSS، انویدیا در‌ حال توسعه‌ی فناوری‌های دیگری است که از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه‌ی کاربری استفاده می‌کنند. این فناوری‌ها می‌توانند شامل بهبودهای گرافیکی و کاهش تأخیر در بازی‌ها و حتی ایجاد محتوای جدید با استفاده از هوش مصنوعی شوند. با‌توجه‌به این تغییرات، می‌توان انتظار داشت که کارت‌های گرافیک GeForce RTX در آینده نقش مهم‌تری در دنیای فناوری ایفا کنند.

در‌نهایت، این به‌روزرسانی نشان‌دهنده‌ی تلاش انویدیا برای بهبود شناخت برند خود و جذب مشتریان جدید است. با‌توجه‌به اینکه این شرکت در نظرسنجی‌های اخیر به‌عنوان یکی از شرکت‌های با‌ارزش جهان شناخته شده است، این تغییر می‌تواند به تقویت بیشتر جایگاه آن در بازار کمک کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ