کنایه تند و تیز میرسلیم به اصولگرایان تندرو

اقتصاد ایران: مصطفی میرسلیم گفت: جریان اصولگرایی همچون آب شفاف چشمه‌ای جوشان است که در طول مسیر خود حباب‌هایی از کف پیدا می‌کند و آن کف خودبه‌خود از بین می‌رود. اساس جریان قوی اصولگرایی را نباید با چند حباب کف اشتباه کرد.

خبر آنلاین: مصطفی میرسلیم گفت: جریان اصولگرایی همچون آب شفاف چشمه‌ای جوشان است که در طول مسیر خود حباب‌هایی از کف پیدا می‌کند و آن کف خودبه‌خود از بین می‌رود. اساس جریان قوی اصولگرایی را نباید با چند حباب کف اشتباه کرد.

بخش‌های مهم اظهارات جدید میرسلیم را در ادامه می‌خوانید؛‌​

*تأیید مقام معظم رهبری از دولت قانونی، صرف نظر از گرایش‌های سیاسی، رویه ایشان بوده و هست، به این ترتیب که تأیید رئیس جمهوری و دولت تا زمانی که طبق قانون اساسی به ایفای وظایف خود مشغول هستند. البته همواره ممکن است کاستی‌هایی پدیدار شود یا اشتباهاتی رخ‌ پیدا کنند که حتما به نحو مقتضی مشمول تذکر می شود ولی نظام و ارکان آن نباید سست شوند یا از کارآیی بیافتند.

*از این نوع تندروی ها نه تنها در دوران حیات امام(ره) وجود داشت، بلکه در دوران خلافت حضرت علی(ع) و حتی در آن ۱۰ سال رسالت پیامبر اکرم(ص) در مدینه هم وجود داشتند. اینها غلبه احساسات تلقی می شود والا از نظر اصولی، جلوتر از رهبری رفتن و شعار دادن و ادعا کردن، خلاف آشکار است و هرکس مرتکب چنان خلافی شود باید با تعقل، فهم خود را اصلاح کند وگرنه در انزوا محو خواهد شد.

*برنامه‌ای که آقای جلیلی همواره داشته نقد علمی و منصفانه نسبت به عملکردها بوده است و فکر می کنم در آینده نیز همین رویه را ادامه خواهد داد و این که نقادی را ایشان و دولت در سایه‌شان داشته باشند به نفع دولت است تا اگر در راه خدمت به مردم دچار نقص یا اشتباهی شود، خود را هرچه زودتر اصلاح کند و بعید می‌دانم آقای پزشکیان، آن گونه که من می‌شناسم، از چنان فرآیندی استقبال نکند. 

*همین نوع خیرخواهی و دلسوزی‌ها باعث خواهد شد که آن ۱۴ میلیون حفظ شوند و به آینده امیدوار باشند و پرچمداری آنها یعنی همین روش علمی تذکر خیرخواهانه و به موقع به دولت و مجلس.

*جریان اصولگرایی همچون آب شفاف چشمه‌ای جوشان است که در طول مسیر خود حباب‌هایی از کف پیدا می‌کند و آن کف خودبه‌خود از بین می‌رود. اساس جریان قوی اصولگرایی را نباید با چند حباب کف اشتباه کرد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ