موضع فعال و محکومیت قاطع اقدام سفارت استرالیا را خنثی می کند

اقتصاد ایران: لارستان- امام جمعه لارستان گفت: محکومیت و داشتن موضع فعال در مقابل هنجارشکنی سفارت استرالیا توطئه دشمنان را خنثی می کند.

حجت‌الاسلام موسوی خرم پیرامون انتشار پستی درباره ترویج هم‌جنس‌گرایی توسط سفارت استرالیا در ایران به خبرنگار مهر گفت: غرب به رهبری آمریکا مدت‌هاست به دنبال اشاعه تفکر مادی‌گرایانه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و به‌ویژه فرهنگی در دنیا است.

وی افزود: پیروزی در عرصه فرهنگی مقدمه برای سلطه اقتصادی و سیاسی است، از این جهت عکس‌العمل مناسب در مقابل این موج جدید یک ضرورت است.

امام جمعه لارستان اظهار داشت: غرب به دنبال آن است که با نگاه مادیگرایانه، راهبرد خود را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در دنیا حاکم کند و تفکرات الهی و خدا محور را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی افزود: ابزار و بستر این طرح شهوت گرایی است که مرحله به مرحله در حال اجراست.

وی ترویج همجنس گرایی در بین جوامع را یکی از این مراحل برشمرد و افزود: لازم است ضمن محکومیت این اقدام با ارائه طرح و برنامه‌های مناسب توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی در تحلیل اقدام سفارت استرالیا افزود: این اقدام با هدف هنجار شکنی، سنجش عکس‌العمل دولت و ملت ایران در مقابل ترویج همجنس گرایی در ایران صورت پذیرفته و باید در مقابل آن هوشیار بود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه زن، زندگی، آزادی و کشف حجاب هدف نهایی دشمنان نیست بلکه گام اول در اجرای استحاله و سلطه فرهنگی است، گفت: ما باید با برنامه‌های مختلف با استفاده از بستر و ظرفیت فطرت با آگاهی بخشی در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه شهر لار استفاده از ظرفیت‌های سنتی را در جنگ نامتقارن فرهنگی بسیار مهم و مؤثر دانسته و بر استفاده از آن تاکید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ