۹۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت قطعی برق به بخش کشاورزی و صنعتی کشور

اقتصاد ایران: جهرم- نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت از ابتدای آغاز قطعی برق تاکنون در کشور خسارت داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی کوچی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بحران ایجاد شده در حوزه قطعی برق اعتراض بسیاری از مردم را برانگیخته است و بی‌برنامگی و عدم اطلاع رسانی بحران را عمق‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد قطعی چندباره و چندساله برق در نقاط مختلف شهرستان جهرم به عنوان یک منطقه گرمسیر هستیم، ادامه داد: باید سهم مدیریت ضعیف و پرهزینه مدیران صنعت برق استان در ایجاد این شرایط بحرانی مشخص شود تا با آنها برخورد شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران بی کفایت و ناکارآمد باعث آسیب به اعتماد مردم ولایتمدار و شهیدپرور هستند، افزود: برخی مدیران برای حاکمیت آسیب هستند و باید با این مدیران برخورد قاطع صورت پذیرد.

رضایی کوچی ادامه داد: اینکه مدیران برق منطقه‌ای فارس و شرکت توزیع برق فارس توپ را در زمین همدیگر انداخته و از خود سلب تقصیر کنند پاسخ مناسبی برای افکار عمومی و نمایندگان مردم نیست.

رضایی کوچی ابراز داشت: خاموشی برق در سطح استان عادلانه نیست و از مدیران استانی این حوزه به ویژه استاندار فارس تقاضا می‌کنم به این موضوع ورود کنند و نباید هیچ‌گونه اختلافی بین مرکز استان و شهرستان‌ها در خصوص اعمال خاموشی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه خسارت ناشی از خاموشی‌های متعدد برای مشترکان خانگی و صنعتی، که موضوعی مهم در این زمینه است، گفت: طبیعتاً این خسارت خصوصاً برای صنایع تولیدی، هزینه‌های هنگفتی را به دنبال دارد و فراتر از آن، اقتصاد استان را دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیر می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: متأسفانه ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی و قریب ۶۰۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت از ابتدای آغاز قطعی برق تاکنون در کشور خسارت وارد شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ