سی ان ان: یحیی السنوار، نتانیاهو را بازی می‌دهد

اقتصاد ایران: یک شبکه تلویزیونی آمریکایی در گزارشی به بهره‌برداری رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از تمامی نقاط ضعف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بازی‌دادن وی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شبکه تلویزیونی آمریکایی «سی ان ان» در گزارشی به بررسی عملکرد «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در رابطه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که السنوار با نقاط ضعف نتانیاهو بازی می‌کند؛ نتانیاهویی که گفت‌وگوها پیرامون غزه را با سخن‌گفتن از عدم ترک محور فیلادلفیا از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تضعیف کرد.

این منبع تاکید کرد که نتانیاهو با به زبان‌آوردن یک عبارت درباره محور فیلادلفیا همه چیز را ویران کرد. همچنین وی اشاره کرد که پس از پیداشدن جنازه ۶ تَن از اسرای صهیونیست در یکی از تونل‌های رفح در جنوب نوار غزه، تیم‌های مذاکره‌کننده با یکدیگر در ارتباط بوده و به شدت به دنبال راه‌های پیشرفت گفت‌وگوها بوده‌اند.

در این گزارش آمده است: تا این لحظه، نتانیاهو و اعضای راست تندرو کابینه‌اش در حال تلاش برای پایان‌دادن به اعتراض‌ها و اعتصاب‌های قانونی از طریق دستور قضایی هستند که به نظر می‌رسد دست‌کم در کوتاه‌مدت تلاش‌های آن‌ها موفق خواهد بود.

سی ان ان اشاره کرد که با وجود مشخص‌نبودن نتیجه، این «لحظات پرآشوب» نتیجه انباشت رخدادها از چند ماه پیش تاکنون است.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی تصریح کرد که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از تمامی نقاط ضعفی که می‌تواند به وسیله آن‌ها نتانیاهو را به بازی بگیرد استفاده می‌کند.

سی ان ان قوی‌ترینِ این نقاط ضعف را تضعیف نتانیاهو در برابر افکار عمومی در زمانی دانست که رژیم صهیونیستی سعی دارد سالگرد حملات حماس به اراضی اشغالی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی را برگزار کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ