جباری: برای استقلال از قهوه‌خانه، مربی پیدا نکنید!

اقتصاد ایران: علی جباری کاپیتان پرافتخار استقلال از نیمکت این تیم به شدت انتقاد کرد.

خبرورزشی: علی جباری یک نام فراموش نشدنی برای استقلال و حتی تیم ملی فوتبال ایران است. ملی پوش بزرگی که جدا از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، حضور در المپیک و فتح بازی‌های آسیایی، سابقه قهرمانی در جام باشگاههای آسیا و لیگ تخت جمشید با استقلال را نیز دارد، همواره در سالیان اخیر انتقادات خود را با صراحت مطرح کرده و واهمه‌ای از بیان آنچه که به نظرش می‌رسد را ندارد. علی آقا در مورد وضعیت کنونی استقلال با ما همکلام شد:

استقلال پایین‌تر از حد انتظار هوادارانش استارت زد. چرا؟

از روزی که این تیم کارش را برای لیگ بیست و چهارم شروع کرد، گفته بودم نیمکت استقلال ضعیف است. در مصاحبه با خود شما هم به این نکته اشاره کردم و گفتم جواد نکونام به یک دستیار اول فوق العاده باهوش و مقتدر نیاز دارد چون وقتی مسابقه به اوج حساسیت می‌رسد و سرمربی لب خط است، یک دستیار اول زرنگ و کاربلد می‌تواند نکات بسیار مهمی را به سرمربی تیم منتقل کند. متاسفانه الان باید این قضیه را بیشتر باز کنم و به عنوان یکی از کاپیتان های اسبق استقلال بگویم هیچکدام از دستیاران فعلی آقای نکونام در حد استقلال نیستند! خدای نکرده به شخصیت حقیقی آنها کوچکترین لطمه‌ای وارد نمی‌کنم بلکه بحثم کاملاً فوتبالی و فنی است. استقلال به یک دستیار اول قوی احتیاج دارد تا بتواند کمک حال سرمربی شود. دستیاری که با کارنامه باشد نه اینکه گروهی از دلالان بروند و از قهوه‌خانه‌های دبی یا کافی شاپ‌های شرق اروپا به استقلال مربی ناکارآمد معرفی کنند و پورسانت آن را به جیب بزنند. باور کنید به این مساله ایمان دارم و قاطعانه می‌گویم رستوران‌های دبی و کافی شاپ های شرق اروپا مملو از مربیان بیکار و بازنشسته‌ای است که با اولین تماس حاضرند به تهران بیایند اما هیچ کمکی نمی‌توانند به ما بکنند.

استقلال ۱۳ روز دیگر با الغرافه قطر مسابقه دارد و حالا بخش وسیعی از هواداران نگران آن هستند که در صورت عوض نشدن شرایط، نتیجه خوبی مقابل نماینده قطر در لیگ نخبگان آسیا نگیریم

من هم کاملاً نگران این مساله هستم. موفقیت استقلال یعنی خوشحالی همه ما. اعتبار این تیم یعنی اعتبار تمام پیشکسوتان. همه دلمان می‌خواهد استقلال موفق شود اما نگاه فنی با بحث هواداری متفاوت است. تعارف که نداریم، الغرافه بهتر از استقلال کار کرده و به طور کلی فوتبال قطر طی سالهای اخیر عملکردی مطلوبتر در قیاس با فوتبال ایران داشته است. قطر الان دو دوره متوالی است که قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود. این کشور جام جهانی برگزار کرده و همین حالا حداقل ۱۰ استادیوم در بالاترین سطح استاندارد فیفا دارد. من واقعاً نگران استقلال هستم و می‌ترسم خدای نکرده الغرافه در تهران نتیجه خوبی بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ