تکرار ماجرای عبدالکریم حسن، دغدغه هواداران پرسپولیس

اقتصاد ایران: ادامه درخشش "اوستون اورونوف" در ترکیب پرسپولیس همچنان این بازیکن را به یکی از گزینه‌های مورد توجه تیم‌های قطری تبدیل کرده است.

خبرورزشی: با توجه به حضور بازیکن ملی پوش تیم پرسپولیس در اردوی تیم ملی ازبکستان این بازیکن همچنان مورد توجه یکی از باشگاه‌های قطری قرار دارد.

به تازگی یک تیم قطری که نامش هنوز به طور دقیق مشخص نیست با ارسال یک پیشنهاد چشمگیر برای آژانس نقل و انتقالاتی که اوستون اورونوف از آن طریق به پرسپولیس آمده خواسته به خدمتگیری این بازیکن و پرداخت پول رضایت نامه‌اش شده است اما باشگاه پرسپولیس در این باره همه چیز را موکول به آینده کرده است.

از افراد نزدیک به این بازیکن مطلع شدیم با توجه به مهلت کم باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالاتی تابستانی باشگاه قطری به شدت در این باره پافشاری می‌کند تا هر طور شده نظر مساعد این بازیکن و باشگاه پرسپولیس برای انتقال اوستون اورونوف را جلب کند. این در حالی است که گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با قاطعیت به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به هیچ عنوان راضی به از دست دادن این بازیکن نخواهد بود.

از سوی دیگر وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور مالکان جدیدش(شش بانک) این فرصت را به رضا درویش داده که نگرانی چندانی بابت مشکلات مالی نداشته باشد و از این رو فعلاً پاسخ پرسپولیس به پیشنهاد قطری همان جواب رد روزهای گذشته بوده است.

ناگفته نماند؛ با توجه به بروز چنین اتفاقی در تیر ماه سال جاری - که باشگاه العربی قطر به شدت خواستار به خدمتگیری عبدالکریم حسن مدافع فصل گذشته ملی پرسپولیس بود و در نهایت هم این بازیکن از جمع سرخپوشان رفت، هواداران تیم پرسپولیس نسبت به این موضوع نگرانند که مبادا در صورت سرازیر شدن دلارهای قطری به حساب باشگاه پرسپولیس "اوستون اورونوف" که این روزها یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم محبوبشان به شمار می‌رود از این تیم جدا شود. شاید اتفاقات تیر ماه سال جاری باعث شده تا قطری ها بر این موضوع اصرار کنند چون پیش بینی می کنند شاید در نهایت باشگاه پرسپولیس راضی به این انتقال بشود.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ