اعلام ممنوعیت تردد در این محور شمالی

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی گفت: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی در ادامه گفت: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا تونل شماره ۱۸ و انتهای تونل البرز ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک سنگین به صورت مقطعی در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل کندلات تا سراوان و در محور قدیم قزوین – رشت محدوده رودبار وجود دارد، ادامه داد:در محور هراز محدوده سه راهی چلاو مسیر (رفت و برگشت) و در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند ترافیک سنگین است.

شیرانی گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها اظهارکرد: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده  کمالشهر، در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ