میدان بدون شناخت از دیپلماسی و دیپلماسی بدون میدان کامل نیست

اقتصاد ایران: فرمانده کل انتظامی کشور در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان گفت: شهید امیرعبداللهیان، شهیدی که همه ویژگی‌های مرد میدان و مرد دیپلماسی را یک جا داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت که عصر امروز در مرکز همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام حسن و امام رضا علیه السلام طی سخنانی اظهار داشت: مجاهدت در غربت گویا از زمان رسول اکرم صلی الله علیه و آله نسل به نسل به ما انتقال یافته است.

وی ادامه داد: امروز در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در شهر امیرعبداللهیان شاهد برگزاری این اجلاسیه هستید شهیدی که همه ویژگی‌های مرد میدان و مرد دیپلماسی را یک جا داشت.

سردار رادان بابیان اینکه آزادی فلسطین سالهاست که آرزوی مردم ایران و منطقه است افزود: امام خمینی ره سال‌ها پیش مشکل جهان را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانستند و وقتی انقلاب اسلامی را آغاز کردن جوانانی چون امیرعبداللهیان دور او را گرفتند.

وی با طرح این سوال که آیا اگر آگاه سازی‌های امام خمینی نبود آیا اسرائیل مانند امروز منفور بود؟ افزود: یک روز فلسطین تنها بود اما به برکت انقلاب اسلامی امروز محور مقاومت شکل گرفته و در مقابل اسرائیل که مدعی شکست ناپذیری را داشت یک سال است در دروازه‌های فلسطین برای آزادی گروگان‌ها می‌ماند و قدرت مقاومت را همه به خوبی درک می‌کنند، این آثار مقاومت است‌.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: میدان و دیپلماسی باید باشد و اگر یک عرصه باشد و عرصه دیگر نباشد کار پیش نمی‌رود، میدان بدون شناخت از هنر دیپلماسی نمی‌تواند میدان موفقی باشد و دیپلماسی بدون شناخت و اعتقاد به میدان کامل نیست، این دو عرصه نیاز به فرمانده میدان و دیپلماسی پیدا می‌کند و فرمانده دیپلماسی باید معتقد به میدان باشد، این است که شهید امیرعبداللهیان وقتی وارد عرصه دیپلماسی می‌شود به میدان و فرمانده آن اعتقاد دارد و دیپلماسی را عرصه‌ای برای تحقق اهداف میدان می‌کند و برون داد این دیپلماسی می‌شود عملیات وعده صادق.

سردار رادان با اشاره به سخنان شهید هنیه در خصوص شهید امیرعبداللهیان که او را وزیر مقاومت می‌داند گفت: شهید امیرعبداللهیان عرصه دیپلماسی را عرصه قاسم سلیمانی‌ها کرده بود و این عرصه را با اخلاق پیوند زده بود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شهید امیرعبداللهیان وزیر معیار بود که می‌شود به دستاوردهای او مراجعه کرد و ای کاش ما هم مانند او بتوانیم در عرصه مقاومت به شهادت نائل آییم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ