چالش بزرگ برای فوتبال جوانان ایران در آستانه جام ملت ها

اقتصاد ایران: تیم فوتبال جوانان ایران برای حضور مقتدرانه در مقدماتی جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا نیاز به حمایت همه جانبه باشگاه ها و فدراسیون فوتبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا از اول مهر ماه به طور مجتمع در ۱۰ کشور مختلف در حالی برگزار می‌شود که لائوس میزبانی تیم‌های فوتبال جوانان ایران، هندوستان و مغولستان را بر عهده دارد.

حسین عبدی که پس از درخشش با تیم فوتبال نوجوانان ایران توانست سکان هدایت زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور را بر عهده بگیرد اردوهای متوالی را برای رشد و پرورش بازیکنان مد نظر خود در چهار ماه گذشته داشته است تا بتواند تیمی قدرتمند برای حضور در دور نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و طلسم حضور در جام جهانی را بکشند.

او که با تربیت بازیکنان نوجوانان و درخشش آنها در جام جهانی زیر ۱۷ سال حداقل ۲۰ بازیکن را به تیم‌های معتبر فوتبال کشور نظیر پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان معرفی کرد حالا با چالشی سخت در جوانان روبروست.

چالش بزرگ برای فوتبال جوانان ایران در آستانه جام ملت ها

کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران در دو اردوی قبلی خود بیش از ۱۰ بازیکن را به دلیل عدم همکاری باشگاه‌ها در اختیار نداشت تا تبدیل به دغدغه جدی کادر فنی و فدراسیون فوتبال شود. همزمانی برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور باعث امتناع باشگاه‌ها از در اختیار دادن بازیکنان جوان خود شد تا این تیم در بازی‌های تدارکاتی با چین تنها ۱۶ بازیکن که سه نفر آنها دروازه بان بودند را در اختیار داشته باشد.

حالا عبدی برای اولین چالش بزرگ جوانان فوتبال کشور نیاز به حمایت همه جانبه باشگاه‌ها برای در اختیار قراردادن بازیکنان دعوت شده به اردو دارد تا بتواند گام مهمی را برای رونمایی از نسل جدید فوتبال ایران در آسیا بردارد.

باید دید باشگاه‌ها حمایت خود از این مجموعه را چگونه نشان خواهند داد و فدراسیون فوتبال چگونه از ابزار تعاملاتی خود با باشگاه‌ها استفاده خواهد کرد تا نسل نوین فوتبال ایران که تعریف و تمجید زیادی را بابت درخشش در رده نوجوانان دریافت کرد، بتواند توانایی‌های خود را به خر بکشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ