برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) در ۱۰ بقعه متبرکه همدان

اقتصاد ایران: همدان- معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در ۱۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد همزمان با این ایام برنامه‌های عزاداری و سوگواری در سطح بقاع متبرکه استان همدان در حال برگزاری است.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری ویژه برنامه دهه آخر صفر در ده بقعه متبرکه همدان خبر داد و گفت: در دهه آخر صفر ۱۵ مبلغ نیز به سطح بقاع متبرکه اعزام شدند.

وی، اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری و سوگواری در این ایام، اطعام دهی در راستای نیت واقفان در این ایام را از دیگر برنامه‌های دهه آخر ماه صفر برشمرد.

حسینی با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) بقاع متبرکه استان همدان مراسم عزاداری و سینه زنی برگزار می‌شود گفت: در ده بقعه متبرکه به صورت ویژه مراسم عزاداری و سخنرانی، توزیع نذورات و… را داریم.

وی با اشاره به اینکه در طرح قرار دوازدهم نیز در شهریور ماه توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمند داشتیم گفت: این بسته‌ها در راستای نیت واقفان در شهرستان‌های همدان و نهاوند توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز برنامه‌های دهه وقف در ماه ربیع الاول انجام می‌شود تصریح کرد: در دهه وقف ده‌ها برنامه مختلف در سطح استان پیش بینی شده است.

این مسئول افزود: برگزاری همایش‌های تخصصی وقف، اطعام دهی در راستای نیت واقفان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط رؤسای ادارات هر شهرستان، برنامه‌های فرهنگی، بازید از پروژه‌ها، برنامه‌های مختلف در سطح بقاع، نشست خبری با خبرنگاران و.. از برنامه‌های اصلی دهه وقف در استان خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ