مرزها آماده سرمایه گذاری هستند

اقتصاد ایران: فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: امنیت مرزهای کشور در بهترین سطح ممکن قرار دارد و استان های مرزی کشور آماده سرمایه گذاری و رونق بخش اقتصادی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی در جمع کارکنان ستاد مرزبانی فراجا با تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: امام رضا (ع) عصاره ایمان و آمیزه ای از دانش و تقوا و بینش بودند و امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و در زمره شیعیان و پیروان راستین ائمه معصومین (ع) قرار گیرند.

وی در ادامه با تبریک روز پزشک به کارکنان بهداری رزمی فرماندهی مرزبانی فراجا در ستاد و کلیه یگان‌های مرزی سراسر کشور، اظهار کرد: بی شک شما به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله هستید و این توصیفات برازنده شخصیت و وجود مبارکتان است.

فرمانده مرزبانی انتظامی در بخش دیگر سخنان خود از کلیه کارکنان صف و ستاد در تأمین نظم و امنیت اقصی نقاط مرزهای کشور تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: امروز امنیت مرزهای کشور به لطف مجاهدت‌ها، ایثار و جانفشانی مرزبانان در بهترین سطح ممکن قرار دارد و استان‌های مرزی کشور با وجود امنیت پایدار در مرزهای خود، آماده سرمایه گذاری و رونق بخش اقتصادی هستند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا به مأموریت عظیم اربعین و موفقیت مرزبانی فراجا اشاره داشت و افزود: با دیپلماسی و ملاقات‌های مرزی گسترده در همه سطوح، موفقیت مأموریت اربعین با انجام تأمین امنیت مرزها و همچنین تسهیل گری تردد زائران در پایانه‌های مرزی دو کشور ایران و عراق، برگ زرینی دیگر بر افتخارات مرزبانی انتظامی کشور افزود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ