هدایای دولت شهید رئیسی به مردم درمیان/سرعت قطار پیشرفت دارالتقریب

اقتصاد ایران: بیرجند- فرماندار شهرستان درمیان گفت: در طول سه سال دولت سیزدهم خدمات ارزشمندی به مردم درمیان هدیه شد که راه اندازی کارخانه قند قهستان از جمله آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فرجامی فرد صبح سه شنبه در دیدار مسئولین شهرستان درمیان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مشی و روش ما در شهرستان درمیان حضور در بین مردم و شنیدن مشکلاتشان از نزدیک بوده است.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه دولت شهید رئیسی خدمات بسیار خوبی به مردم دارالتقریب درمیان هدیه کرده است، بیان کرد: در هفته دولت سال جاری ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی کردیم.

فرجامی فرد ادامه داد: در هفته دولت ۷۰ پروژه با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان و پنج پروژه نیز کلنگ زنی شده است که اکثر پروژه‌ها، پروژه‌های زیر ساختی بوده است.

هزینه هزار و ۱۰ میلیاردی دولت سیزدهم در درمیان

وی با اشاره به اینکه درمیان دومین تولید کننده مرغ و زرشک در خراسان جنوبی است، گفت: در دولت سیزدهم در درمیان هزار و ۱۰ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان در قالب ۸۲۶ پروژه هزینه شده است که بی شک در پیشرفت درمیان تأثیر گذار است.

فرماندار درمیان با ۶۶۶ پروژه از ۸۲۶ پروژه در روستاها بوده است، ادامه داد: این موضوع نشان از نگاه دولت شهید رئیسی به عدالت بوده است.

فرجامی فرد گفت: پروژه‌های بسیار خوبی چون جاده بیرجند- اسدیه را در این سال‌ها داشتیم که یک کار ماندگار از دولت سیزدهم بوده است و بی شک قطار رونق شهرستان به حرکت افتاده است.

وی با اشاره به اینکه از کارهای دولت شهید رئیسی طرح نهضت ملی مسکن است، یادآور شد: وقتی صنعت مسکن سازی به حرکت درآید بیش از ۱۰۰ صنعت دیگر نیز در کنار آن به حرکت در می‌آید و در این طرح معادل شهر اسدیه ساخت و ساز و در واقع شهر دیگری ساخته می‌شود.

فرماندار شهرستان درمیان ادامه داد: ۲۰۱ هکتار به شهرهای شهرستان ما الحاق و هزار و ۲۱۸ قطعه زمین تحویل مردم شده است که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

کارخانه‌ای که بعد از ۱۰ سال احیا شد

فرجامی با اشاره به ضرورت ماندگاری مردم در روستاها اظهار کرد: در این راستا در شهرستان درمیان در ۵۱ روستا ۲۳۳ هزار متر مربع آسفالت معابر داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه راه اندازی کارخانه قند قهستان بعد از ۱۰ سال نیز از خدمات دولت سیزدهم بود، بیان کرد: ۲۱۷ خانواده با اشتغال در این کارخانه ارتزاق می‌شوند و بی شک در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش آفرین خواهد بود.

فرماندار شهرستان درمیان بیان کرد: شهرستان درمیان در اشتغال زایی طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه اول را در خراسان جنوبی به دست آورد و تسهیلات بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در شهرستان درمیان اعطا شده است.

فرجامی فرد افزود: ۱۶۸ رشته قنات را با کمک بنیاد علوی احیا کردیم که در ماندگاری مردم در روستاها مؤثر بوده است.

وی یادآور شد: راه اندازی اتاق ccu، راه اندازی سونوگرافی، افزایش پزشکان متخصص به هفت متخصص و … از خدمات پزشکی دولت سیزدهم به درمیان بود، یادآور شد: همچنین ۷۰ کلاس درس با کمک خیرین و بنیاد علوی و همچنین اعتبار دولتی در دولت سیزدهم در شهرستان درمیان ایجاد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ