جبهه مقاومت تربیت یافته امام و شهدا است

اقتصاد ایران: همدان_معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:نیروهای جبهه مقاومت در منطقه،تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را بزند.

سردار سعید فرجیان زاده در یادواره ۲۷ شهید کوی محمدیه در همدان اظهار کرد: نیروهای جبهه مقاومت در منطقه، تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: با بیان اینکه عزت، آزادی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهداست افزود: استقامت و از خود گدشتگی جامعه ناشی از الگو پذیری از شهدا است.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به یک الگوی وصف ناشدنی مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده و دشمن نمی‌تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کندچون این الگو فرامرزی شده است.

وی از شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت پدیری نام برد و گفت: شهدا در شرایطی که به وجودشان نیاز بود، خون پاکشان را بدون هیچ چشمداشتی فدای ارزشهای دین و انقلاب کردند.

سردار فرجیان زاده ضمن اشاره به نقش آفرینی بی بدیل ایران در کشورهای منطقه، بیان کرد: جبهه مقاومت حماس، انصار الله یمن و حزب الله لبنان از شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی گرفته‌اند به همین دلیل طعم شکست را به اسرائیل چشانده‌اند، که در نهایت به پیروزی نهایی در برابر اسرائیل و حامیانش خواهد انجامید.

وی ضمن اشاره به عملیات صادق که در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران صورت گرفت، افزود: ایران اسلامی قطعاً در زمان و شرایط مناسب به صورت دقیق و حساب شده انتقام شهید هنیه را خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و غنی‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که می‌تواند تقش بسیار مؤثری در مقابله با امپراطوری رسانه ایی و عملیات روانی و دروغ پراکنی دشمنان باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ