فوت ترک‌نشین موتورسیکلت بر اثر بی احتیاطی راکب

اقتصاد ایران: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، از فوت ترک‌نشین ۲۰ ساله‌ای پس از واژگونی موتورسیکلت در محدوده میدان شوش به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر گفت: طبق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در ساعت ۳:۳۰ بامداد سه شنبه در محدوده میدان شوش و ابتدای خیابان فداییان، یک دستگاه موتورسیکلت که در حال تردد بود به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، پس از برخورد با جداول، واژگون شد. متأسفانه در این حادثه، ترک‌نشین خانم حدوداً ۲۰ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی ادامه داد: برخی از راکبین موتورسیکلت، که تعدادشان زیاد هم نیست، بیش از حد بی‌احتیاط هستند. این افراد به راحتی و بدون توجه به قوانین، در پیاده‌روها تردد می‌کنند، از چراغ قرمز عبور می‌کنند حقوق دیگر کاربران ترافیکی را زیر پا می‌گذارند و به خود اجازه می‌دهند هر نوع تخلفی را در سطح شهر انجام دهند. نتیجه این بی‌احتیاطی‌ها، تصادفات دلخراشی است که گاهی در سطح معابر شهر شاهد آن هستیم. البته پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای طرح‌ها و اقدامات فرهنگی سعی در کاهش این نوع ناهنجاری‌ها، تصادفات و تخلفات دارد.

سرهنگ کشیر به طور ویژه به راکبین موتورسیکلت توصیه کرد: قبل از سوار شدن و روشن کردن موتورسیکلت، حتماً کلاه ایمنی خود را بر سر بگذارند و برای ترک‌نشین خود نیز کلاه ایمنی استاندارد تهیه کنند. در هنگام تردد، هر دو باید از این وسیله مهم استفاده کنند و همواره به رانندگی توجه کامل داشته باشند تا شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ