افتتاح حسینیه هلال رضوی همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در ارومیه

اقتصاد ایران: ارومیه- معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از افتتاح حسینیه هلال رضوی همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در ارومیه خبر داد.

حجت الاسلام رحمان خصرلو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسینیه هلال رضوی، همزمان با شب شهادت امام رضا علیه السلام به همراه اطعام رضوی در روز سه شنبه ۱۳ بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان دفاع مقدس ابتدای خیابان وحدت ارومیه مجتمع فرهنگی اجتماعی هلال رضوی توسط کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار می‌شود.

وی امام رضا (ع) را امام رئوف و ولی نعمت ایرانیان دانست و افزود: مردم استان همچون ایام محرم و اربعین حسینی باز حماسه آفرین در سوق شهادت نبی الهی، کریم اهل بیت و امام هشتم در سراسر استان مراسم عزاداری را خواهند داشت.

حجت الاسلام خضرلو قرائت زیارت از بعید در مساجد استان، تجمع عزاداران در بقاع متبرکه و امام زادگان و برگزاری مراسم عزاداری در هیئت‌های مذهبی و عزاداری خیابانی در سراسر استان را از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام آخر ماه صفر عنوان کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اعزام هیئت‌های شاخص استان جهت عزاداری و اجرای ویژه برنامه‌ها در مشهد مقدس، افزود: هماهنگی و برنامه ریزی تجمع و عزاداری آذری زبانان در مشهد مقدس و مراسم عزاداری ویژه استان با حضور نمایندگان هیئت‌های مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

حجت الاسلام خضرلو همچنین گفت: همزمان با مناسبت‌های ایام آخر ماه صفر محفل شعر و محفل انس با قرآن در مساجد، حسینیه‌ها و محله‌ها و مراسم عزاداری ویژه نوجوانان و خواهران توسط هیئت‌های بانوان و نوجوانان به همراه محافل و روضه‌های خانگی نیز برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ