غندی‌پور: عملکرد بازیکن جوان را در زمین باید قضاوت کرد

اقتصاد ایران: مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت عملکرد بازیکنان جوان را باید در زمین ببینند و صرف اینکه سن و سالش کم است، او را قضاوت نکنند.

- اخبار ورزشی -

رضا غندی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی ملوان بندرانزلی - چادرملو در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: در این بازی به دلیل شرایط زمین کمی کار سخت بود، اما تیم ما به بازی در چمن ورزشگاه شادروان قایقران عادت دارد. در این بازی خدا را شکر توانستم دو مرتبه گلزنی و خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه آقامازیار (زارع)  سبک هجومی را دنبال می‌کند این موضوع کار مرا برای نشان دادن توانایی‌ام آسان‌تر می‌کند. برای خودم سخت است که تیم بخواهد دفاعی بازی کند. تیم ما موقعیت گلزنی زیاد ایجاد می‌کند و طبیعتاً در چنین شرایطی من هم برای گلزنی بهتر تلاش می‌کنم. بابت اعتمادی که مازیار زارع به من کرد، واقعاً تشکر می‌کنم. شاید اگر مربی دیگری جای ایشان بود به بازیکن جوانی مثل من اعتماد نمی‌کرد، اما من سعی کردم با بازی‌ام جواب اعتماد ایشان را بدهم. به طور کلی در فوتبال ایران جا افتاده است که به بازیکن جوان خیلی بها نمی‌دهند، در حالی که باید عملکرد بازیکن را در زمین ببینند و صرف اینکه سن و سالش کم است، او را قضاوت نکنند.

«بعد از گذشت سه هفته از آغاز لیگ سه گل به ثمر رساندید و در صدر جدول گلزنان قرار دارید. آیا برای شما به‌عنوان یک بازیکن جوان سخت نیست که تا انتهای فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر توقعات از شما بالا برود؟»، بازیکن تیم فوتبال ملوان در واکنش به این پرسش خاطر نشان کرد: خودم بابت این موضوع نگرانم. با وجود اینکه همه تلاشم را برای نشان دادن بهترین عملکردم انجام می‌دهم، اما به هر حال امیدوارم توقعات هم منطقی باشد. البته من به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

غندی‌پور با اشاره به سوابق گذشته‌اش در رده‌های سنی فوتبال ایران تصریح کرد: من از تیم نونهالان تا جوانان عضو رده‌های سنی فوتبال کشور بودم. امسال قصد دارم تمام سعی و تلاشم را انجام بدهم تا با عملکردم نظر امیر قلعه‌نویی را جلب کنم. البته می‌دانم با ستاره‌های بزرگی که در خط حمله تیم ملی هستند، این کار اصلاً آسان نیست، ولی من با تمام وجودم تلاشم را می‌کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ