تنش آبی گریبان‌گیر مردم لردگان

اقتصاد ایران: لردگان- نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد گفت: مطالبه مهم مردم لردگان تنش آبی بوده که گریبان گیر مردم شده است.

سید روح الله موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بنده زبان گویای مردم هستم، مردم این حوزه انتخابیه مطالباتی از بنده به‌عنوان خادم خودشان دارند که باید پیگیر مطالبات مردم شریف حوزه انتخابیه باشم، این مطالبات باید محقق شوند و مردم باید در کف میدان آنها را لمس کنند و ببینند.

موسوی تصریح کرد: اولویت‌های مطالبات مردم بدین شرح می‌باشد، مهمترین مشکل و معضل محورهای مواصلاتی لردگان با دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها می‌باشد، این جاده‌ها با حجم بسیار زیاد ترافیکی نیاز به توسعه و چهار بانده شدن دارند، که بنده تشکر می‌کنم که تحرکاتی در این رابطه صورت گرفته اما همچنان جای کار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطالبه بعدی مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد موضوع بهداشت و درمان است که در تمامی جلسات این مطالبه را مطرح کردم و واقعاً وضعیت بهداشت و درمان اینجا وضعیت تأسف باری دارد و جا دارد این مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم سه دهستان با اشاره به مشکلات بیمارستان شهدا لردگان اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان شهدا لردگان که پاسخگوی این حجم از مراجعه کننده از سه شهرستان و حتی دیگر شهرستان‌ها و مسافران اطراف را ندارد و می‌طلبد این امر محقق شود و طرح توسعه بیمارستان در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: سومین مطالبه مهم مردم این منطقه تنش آبی است که گریبان گیر مردم شده و با وجود آب‌های سطحی و زیر سطحی در شهرستان لردگان همچنان این منطقه و بخصوص شهر لردگان دچار تنش آبی می‌باشد.

موسوی گفت: اگر پروژه آب چشمه سفید به سرانجام برسد مشکل آب شهرستان خانمیرزا و نیمی از مردم شهرستان لردگان حل خواهد شد و از تنش آبی خارج می‌شوند.

وی در پایان گفت: یکی از گلایه‌های مردم جنوب استان که همیشه در خط انقلاب بودند تبعیض نسبت به مردم و کمتر دیده شدن این مردم نسبت به دیگر شهرستان‌ها می‌باشد که دارای مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف اعم از بهداشت، ورزش، آموزش و.... می‌باشد و این مطالبه از زبان خود مردم این منطقه بیان می‌شود و بنده آن را به شما انتقال می‌دهم که امیدواریم این مطالبات حل شوند.


نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ