تامین زیرساخت های شهرک عظیمیه در حال انجام است

اقتصاد ایران: قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه گره حل مشکلات عظیمیه باز شده است، گفت: تامین زیرساخت های شهرک عظیمیه در حال انجام است.

مهد رجحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخ شبهات مطرح شده در رابطه با نحوه حل مشکل مردم در شهرک عظیمیه اظهار کرد: مشکل عظیمیه یک مشکل ۳۲ ساله و حل نشده در قزوین بود اما حدود ۶ ماه است که گره این شهرک باز شده و ۲۴ بهمن سال ۱۴۰۲ خبر قطعی آغاز رفع این مشکل را اعلام کردیم.

وی افزود: برای آغاز ساخت و ساز در این منطقه باید زیرساخت‌ها تأمین شود و کار شبکه آبرسانی و برق رسانی عظیمیه نیازمند ساخت زیرساخت‌هایی مثل مخزن آب و شبکه‌های برق است و طبیعتاً انتقال اینها زمان بر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی اضافه کرد: وقتی از حل مشکل عظیمیه صحبت می‌کنیم به معنای این است که تا پیش از این تاریخ امکان تأمین این زیرساخت‌ها به دلایل مختلف وجود نداشت و باعث شده بود مشکل مردم این منطقه به ۳۲ سال برسد اما با اقدامات دولت سیزدهم گره حل این مشکل باز شد و حال کار تأمین زیرساخت‌ها شروع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکار در حال تأمین زیرساخت‌ها است طبیعتاً اجرای این کار زمان بر است و اگر دولت چهاردهم همین مسیر را ادامه دهد تقریباً تا دو سال دیگر در این منطقه شاهد حضور خوب مردم و ساکنین آن هستیم.

رجحانی بیان کرد: برخی‌ها سعی می‌کنند اینگونه جلوه دهند که از بهمن ماه تا به امروز باید در این منطقه ساخت و ساز انجام می شده است در صورتی که ما اعلام کردیم گره کار باز شده و کار اجرایی در این منطقه آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: از سوی دیگر امروز مشکلی برای صدور پروانه ساخت و ساز وجود ندارد و شهرداری باید این پروانه را صادر کند و اگر اجرا نکرده تخلف کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ