علیرضا جهانبخش دو مشتری هلندی پیدا کرد

اقتصاد ایران: دو باشگاه از لیگ «اردیویسه» هلند خواهان جذب علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش وینگر و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان لیگ فوتبال هلند در سال گذشته، از باشگاه فاینورد جدا شد و تا به امروز هنوز تیم جدیدی را برای خود معرفی نکرده است.

سایت «voetbalprimeur» در گزارشی به مقصد احتمالی جهانبخش پرداخت و از دو تیم خواستار او نام برد. در گزارش این سایت آمده است: احتمال بازگشت علیرضا جهانبخش به فاینورد منتفی نیست. این موضوع را «سینکلر بیشاپ»، گزارشگر شبکه ESPN، در برنامه «De Voetbalkantine» اعلام کرده است. فاینورد در روز آخر نقل و انتقالات چندین هدف خود را از دست داد.

فاینورد به دنبال جذب «آندریاس اسکوو اولسن» از (کلوب بروژ)، «آندرس درایر» از (اندرلخت) و «اسانه دیائو» از (رئال بتیس) بود، اما پس از پایان مهلت نقل و انتقالات موفق به جذب این بازیکنان نشد. «برایان پریسکه»، سرمربی فاینورد همچنان خواهان به خدمت گرفتن یک وینگر راست جدید است و ممکن خواهد بود دوباره به یک بازیکن قدیمی تیم فکر کند.

«بیشاپ» در برنامه ESPN گفت: فاینورد قبلاً جهانبخش را رها کرده و او هنوز باشگاه جدیدی پیدا نکرده است. بنابراین در صورت عدم موفقیت در جذب بازیکنان دیگر، ممکن است دوباره به گزینه‌ای برای تیم تبدیل شود.

وی افزود: از طرف دیگر، تیم به فکر انتخاب‌های جدیدی بود، بدون اینکه بداند شرایط این‌قدر دشوار خواهد شد و «استنگس» دچار مصدومیت شدید می‌شود. جهانبخش تابستان امسال به صورت بازیکن آزاد از فاینورد جدا شد. او به مدت سه فصل برای فاینورد بازی کرد و با این تیم قهرمانی لیگ (۲۰۲۳) و جام حذفی هلند (۲۰۲۴) شد.

«کوستاس لامپرو»، هم‌تیمی سابق جهانبخش، بازگشت سریع او را غیرممکن نمی‌داند. او در این باره گفت: این امکان وجود دارد. من در ماه ژوئن همراه با علی تمرین کردم. او ترجیح می‌دهد یک قدم بزرگ‌تر بردارد.

او ادامه داد: او پسر بسیار محترمی است. فکر می‌کنم اگر فاینورد به او پیشنهاد دهد، از بازگشت استقبال کند. من خوشحال می‌شوم اگر او دوباره برای فاینورد بازی کند. او بازیکن بسیار خوبی است و یک حرفه‌ای به تمام معنا است و فاینورد می‌تواند از توانایی‌های او به خوبی استفاده کند.

آژاکس هم به جهانبخش فکر می‌کند

با حضور «ابراهیم عثمان» که به صورت قرضی به فاینورد پیوسته، «کالوین استنگس» که در حال حاضر مصدوم است و «انیس حدی موسا» که در تابستان به تیم اضافه شد، فاینورد در حال حاضر سه گزینه برای پست وینگر راست دارد.

«بیشاپ» تأکید کرد: این موضوع در حال حاضر مطرح نیست، اما غیرقابل تصور هم نیست. اما شایعاتی هم وجود دارد که آژاکس نیز به او علاقه‌مند است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ