۱۷۹ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن عاطفه‌ها در این استان با فعالیت 179 پایگاه جمع آوری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در بوشهر با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموز نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد، با شعار «مشق همدلی» برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: جشن عاطفه‌ها هر ساله همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم خیر و نیکوکار به منظور کمک به تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی برگزار می‌شود.

روشن در خصوص روزشمار برنامه‌های جشن عاطفه‌ها در استان گفت: جشن عاطفه‌ها از این تاریخ تا ۱۵ شهریور ماه تا ۳۰ مهر ماه با عنوان «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها» همراه با زنگ نمادین جشن عاطفه‌ها در مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند و به منظور تأمین و تهیه بسته‌های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه برای این عزیزان، از همه خیرین حقیقی و حقوقی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دعوت به عمل می‌آید تا در این پویش ملی مشارکت نموده و کمیته امداد را برای ارائه خدمت با کیفیت به دانش آموزان عزیز یاری کنند.

توزیع ۱۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها

وی ادامه داد: با توجه به بررسی انجام شده ارزش ریالی هر بسته فرهنگی ۲ میلیون تومان برآورد شده است که به فضل الهی با کمک خیرین عزیز تأمین خواهد شد و تا قبل از آغاز سال تحصیلی تقدیم عزیزان دانش آموز خواهد شد.

روشن گفت: بیش از ۱۷۹ پایگاه جمع آوری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان از این تاریخ تا پایان ۳۰ مهرماه، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم عزیز خواهند بود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: پایگاه جشن عاطفه‌ها در میادین اصلی شهر، پایگاه‌های بسیج، دفاتر کمیته امداد در روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ماه و در مصلی‌های نماز سراسر استان در روز ۲۳ شهریور ماه فعال خواهند بود و پایگاه‌های نمادین عاطفه‌ها در مدارس هفتم مهر ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: به منظور سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی تعداد ۱۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در سطح استان توزیع و مسیرهای بانکی و مجازی زیر اختصاص می‌یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ