مهاجرمحور بودن یکی از عوامل رواج فساد اخلاقی اسرائیل است

اقتصاد ایران: یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر روند شکل گیری و رواج فساد جنسی در جامعه اسرائیل را می‌توان در مهاجر محور بودن این جامعه، جست وجو کرد.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: رژیم صهیونیستی یکی از ۱۰ مرکز بزرگ دارای خانه‌های فساد در دنیا به شمار می‌رود. این خانه‌های فساد زیر نظر پلیس رژیم صهیونیستی و از حمایت قانونی آنها برخوردار هستند.

علی معروفی آرانی پژوهشگر حوزه صهیونیسم و یهودیت در ادامه یادداشت‌ها و مقالات خود در حوزه رفتارشناسی صهیونیسم و اسرائیل، یادداشتی با عنوان «بزرگترین مرکز فحشای جهان در تلاویو؛ از خیابان دزنگوف تا خیابان تئودور هرتسل» نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است.

مشروح متن این‌یادداشت را در ادامه می‌خوانیم؛

گرچه قوانین تلمودی و نگاه نژاد پرستانه تحقیرآمیز یهودیت انحرافی سهم گسترده‌ای در بروز انحرافات اخلاقی و غلیان شهوت در سرزمین‌های اشغالی دارد، اما عوامل همچون صنعت پورن سرزمین‌های اشغالی را به بهشتی برای صنعت فحشا تبدیل کرده است.

یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر روند شکل گیری و رواج فساد جنسی در جامعه اسرائیل را می‌توان در مهاجر محور بودن این جامعه، جست وجو کرد. جامعه اسرائیل از نظر اخلاقی جامعه ای منحرف محسوب می شود و دلیل این مسأله نیز در مهاجر محور بودن آن است. ورود افراد از جوامع مختلف به اسرائیل، نوعی نسبی گرایی اخلاقی و نبود معیارهای اخلاقی مورد اتفاق را در جامعه صهیونیستی ایجاد کرده است.

جنایت‌های فرهنگی صهیونیسم بین المللی در حق فرهنگ جهانی ورفتار انسانی و اخلاقی در جهان آن چنان زیاد است که بی تردید، چنین جنایت پنهانی در طول تاریخ بی سابقه است هرچند که تاکنون بر زوایای آشکار وپنهان این جنایت تا حد ممکن با پوشش هایی مانند مدرنیسم، روکش توجیه کشیده شده است.

در طول تاریخ، هر کجا که پای سودهای سرشار و منافع عظیم در میان بوده است، دست کم یک سرنخ ماجرا به دست یهودیان رژیم صهیونیستی بوده است. پرداخت وام‌های با بهره‌های کلان (‌رباخواری یا نزول‌خواری) یکی از کهن‌ترین کسب و کارهای این قوم بوده است، و بیخود نیست که پایه‌گذاران اصلی بانکداری، بورس و بیمه عمدتا تاجران یهودی بوده‌اند، چرا که به خوبی نبض پول را دراختیار داشته‌اند.

این مشکل اسرائیل جایی پیچیده‌تر می‌شود که بر چنین جامعه بی‌هویتی و بدون ارزش‌های اخلاقی، تفکرات و ارزش‌های ولنگاری ایجادشده از سوی کشورهای غربی حاکم شود. نگاه و بررسی دستاوردها و نوع عملکرد کشورهای غربی در حفظ ارزش‌های اخلاقی و انسانی یک جامعه،‌ می‌تواند این واقعیت را روشن کند که ارزش‌های جوامع غربی، نه‌تنها یک الگوی مناسب برای ترویج در یک جامعه نیست، بلکه نسخه‌ای خطرناک و مسموم است که می‌تواند یک جامعه را به تباهی کشاند. وضعیت فاجعه‌بار جامعه بی‌هویت رژیم صهیونیستی که در آن برای تجاوز جنسی و انواع فسادهای اخلاقی یک رقابت تمام‌عیار وجود دارد، قطعاً نتیجه دیدگاه‌های ولنگارانِ جوامع غربی است که به‌صورت مشهودی در سرزمین‌های اشغالی به نمایش درآمده است.

بر اساس پژوهشی که دکتر آبیجل مور از دانشکده « تل حی» انجام داد، بالغ بر ۷۹ درصد از زنان مجرد سرزمین‌ اشغالی در محل کار خود مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. این رقم در میان زنان متاهل حدود ۱۵ درصد است. این در حالی که تنها ۳ درصد از زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند، شکایت‌های خود را به صورت رسمی مطرح می‌کنند.

این گزارش با اشاره به اوضاع وخیم شرایط اجتماعی در سرزمین‌های اشغالی می‌نویسد که ۳۸ درصد از زنان صهیونیستی توسط صاحبکاران خود مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. این در حالی است که ۳۰ درصد از زنان متاهل نیز مخالفتی با این اقدامات از خود نشان نمی‌دهند.بر اساس یک نظرسنجی که در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، سن تماس جنسی جوانان صهیونیست بسیار پایین آمده و اکثر آنها بین ۱۵ تا ۱۷ سالگی اتفاق می‌افتد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که یک چهارم جوانان در سرزمین‌های اشغالی روابط جنسی نامشروع را آزمایش می‌کنند، ۱۳ درصد از این جوانان با شدت بالا به این روابط ادامه می‌دهند. ۳۷ درصد از آنها نیز در سطوح متوسط به دنبال این روابط بر می‌آیند و ۸ درصد نیز تنها برای یک بار به این روابط آلوده می‌شوند.

امنون روبنشتاین، وزیر سابق گردشگری، جامعه اسرائیل را یکی از بی بند و بارترین جوامع جهان دانست. وی از خیابان «دزنگوف»(یکی از بزرگ ترین خیابان‌های تل آویو) به عنوان «خیابان آشغال» نام برد؛ زیرا در آن فیلم‌های مستهجن و مواد مخدر عرضه می‌شود.

بی‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به فساد جنسی در سرزمین‌های اشغالی می نویسد: روسپی‌گری در سرزمین‌های اشغالی امری «قانونی» است. گرچه گفته می‌شود خانه‌های فساد در این رژیم غیر قانونی هستند، اما حدود ۲۸۰ خانه فساد در تل‌آویو مشغول به فعالیت هستند که همین امر اسراییل را به یکی از ۱۰ مکان دارنده بیشترین تعداد خانه فساد تبدیل کرده است. روزنامه انگلیسی (the Sun نیز در سال۲۰۲۰)تل‌آویو را با ۲۵۰ خانه فساد، مرکز فساد دنیا نامید.

در سال ۱۹۹۷ کمیته منع تبعیض علیه زنان سازمان ملل طی گزارشی فاش کرده بود که بازار رو به رشدی برای محصولات هرزه‌نگاری کودکان در اسرائیل به وجود آمده است. این محصولات آزادانه وارد اسرائیل شده و به خورد تقاضای روزافزون جامعه اسرائیلی داده می شود.

به گزارش مطبوعات در سال ۲۰۲۰حدود ۱۰ هزار دختر اسرائیلی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند که بخش اعظم آنها توسط یکی از افراد فامیل مورد تجاوز قرار گرفته است. در حدود یک پنجم موارد تجاوز توسط بیش از یک نفر بوده است.

روزنامه هاآرتص در سال ۲۰۲۰گزارش می دهد که بیش از ۳۰ درصد از نوجوانان دختر اسرائیلی تجربیات غیراخلاقی داشته و مرتکب فساد شده اند و بیش از یک سوم دختران دانش آموز سال آخر دبیرستان و نیمی از پسران روابط جنسی نامشروع داشته‌اند.

به اذعان اتحادیه مراکز جرایم تجاوز در اسرائیل در سال ۲۰۱۰، از هر سه زن اسرائیلی، یک نفر مورد تجاوز یا آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. در نیمه اول سال ۲۰۱۰ آمار شکایت در مورد تجاوز جنسی ۱۳ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که ۶۱ درصد از مردان اسرائیلی رابطه جنسی با زور و تهدید را تجاوز تلقی نمی کنند.

به گزارش سازمان مبارزه با قاچاق انسان، تعداد صهیونیست‌هایی که به خانه‌های فساد می‌روند ماهانه به یک میلیون نفر می‌رسد. میزان تقاضای فساد آنقدر در سرزمین‌های اشغالی بویژه تل‌آویو افزایش یافته است که قاچاقچیان رو به دخترها و زنان صهیونیست آورده‌اند تا بتوانند خانه‌های فساد را پر کنند.ده‌ها هزار زن هم اکنون در سرزمین‌های اشغالی قربانی بردگی جنسی صهیونیست‌ها هستند. پاسپورت این زنان به محض ورود گرفته شده و دیگر اجازه بازگشت به کشورشان را ندارند.

عمده این زنان و دختران از کشورهای مختلف به خصوص از اروپای شرقی وارد بازار جهانی تجارت فحشا می‌شوند. بخش زیادی از افراد علی رغم میل خود و از طریق دزدیده شدن، تهدید و شکنجه وارد این بازار می‌شوند. در میان بازارهای خرید زنان اروپای شرقی، بازار اسرائیل از سیری ناپذیرترین بازارهاست.

برده‌های جنسی در تل آویو در شرایط بسیار اسفناکی همچون زندانیان نگه داشته شده و روزانه به دفعات متعدد برای حضور در کنار مردان اسرائیلی از اتاق خود اجازه خروج می‌یابند. فقط در تل‌آویو بیش از ۲۰ هزار برده جنسی زن وجود دارند که به فحشا واداشته می شوند. سالانه تا ۱۵ هزار زن و دختر به اسرائیل قاچاق می‌شوند. برده داری جنسی در سرزمین‌های اشغالی با اطلاع و حمایت پلیس اسرائیل انجام می گیرد. زیرا مکان‌های مشخصی برای عرضه و فروش این زنان در سرتاسر اسرائیل وجود دارد که برای پلیس کاملا شناخته شده است.

انتشار آمار تکان‌دهنده‌ای اخیراً نشان می‌دهد که حدود ۳۵۰ میلیون سایت هزره‌نگاری به‌وسیله سرورهایی که در مناطق اشغالی قرار دارند، تغذیه می‌شوند.بسیاری از دلّالان و معامله‌گران هنر و ادبیات شهوانی در تجارت کتاب، بین سال‌های ۱۹۴۰ ـ ۱۸۹۰ م.، یهودیان مهاجرانی بودند که ریشه و اصل و نسب آلمانی داشتند. به گفته جیای گرتزمن (نویسنده کتابی درباره این موضوع) یهودیان در پخش و انتشار کالانتیانا ـ ادبیات داستانی، ترانه و لطیفه‌هایی با درون‌مایه‌های مستهجن ـ رمان‌های مبتذل، مجلّه‌ها و نوشته‌های بازاری مستهجن برجسته و مشهور شده بودند.

سازمان عفو بین‌الملل در گزارش ژوئن خود به بررسی موضوع فساد اخلاقی در سرزمین اشغالی پرداخته و می‌نویسد: در حالی‌که در سال ۲۰۰۰ میلادی، در هر ۱۳ ساعت، یک زن در اراضی اشغالی مورد تجاوز قرار می‌گرفت؛ این آمار در سال ۲۰۰۹ م. به سقف چهار ساعت افزایش یافته است.

پروتکل‌های صهیونیسم، هستی همه اقوام غیریهود را بازیچه خود قرار داده و یهودیان را ترغیب و تشویق کرده تا غیریهودیان را به تباهی و نابودی بکشانند. در پروتکل دهم جنبش صهیونیسم آمده است: ما حیات خانواده‌ها را در بین ملت‌ها از بین می‌بریم و اهمیت تربیتی و اخلاقی آن را نابود می‌سازیم.

دسیسه‌های غیر اخلاقی صهیونیسم اما بیش از همه دامن جامعه اسرائیل را گرفته است. این را می توان از آمار و اطلاعات محافل بین‌المللی در خصوص اوضاع نابسامان اخلاقی در سرزمین‌های اشغالی متوجه شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارش با عنوان "تجارت پررونق جنسی" اسراییل اذعان می‌کند قاچاق انسان در اسراییل بیش از ده‌ها میلیون دلار سود برای این رژیم به همراه دارد. بنابر این گزارش، سالانه هزاران زن به سرزمین‌های اشغالی قاچاق شده و در صنعت روسپی‌گری رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرند.زنان مهاجر منتقل شده به اسرائیل بین ۸ تا ۱۰ هزار دلار به فروش می‌رسند. تجارت فحشا در سرزمین‌های اشغالی حتی از قاچاق مواد مخدر و قاچاق سلاح نیز پر سودتر بوده است.

جامعه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، یک جامعه تشکیل‌شده از مهاجرین مختلف با عقاید و ارزش‌های گوناگون و متعارض از نقاط مختلف دنیا است، مسئله‌ای که اجتماع شکل‌گرفته صهیونیست‌ها را تبدیل به یک اجتماع بی‌اصالت، بی‌هویت و توخالی کرده است، جامعه‌ای که اساس و بنیان فرهنگی ثابت و یکپارچه نداشته و به‌تبع آن هیچ‌گونه اصول اخلاقی مشترکی برای افراد تشکیل‌دهنده آن نمی‌تواند وجود داشته باشد.

در جامعه‌ای که اصول و تعهد اجتماعی و اخلاقی مشترک میان اعضای آن وجود نداشته باشد، نتیجه‌ای جز وضعیت اسفناک و هولناک جامعه صهیونیست‌ها نمی‌شود.

اخیرا قانونی در اسرائیل به تصویب رسیده که به روسپی‌گری رسمیت می‌بخشد. پدیده ای که روز به روز بیشتر گسترش می‌یابد. آمارهای جدید رژیم صهیونیستی در خصوص انحرافات جنسی مکتوم نگاه داشته می شود، اما بر اساس آمار سال۱۹۸۶ میلادی، ۴۵ درصد دختران اسرائیلی ۲۱ سال به بالا در حالی ازدواج می‌کنند که احتمال می‌دهند بچه دارند.

درصد سقط جنین در سرزمین‌های اشغالی در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار بالاست. بیمارستانهای دولتی اسرائیل سالانه هفتاد هزار مورد سقط جنین را ثبت می کنند، اما آمار واقعی سقط جنین بسیار بیشتر از این حرف‌ها است.اینها تنها بخش‌هایی از افکار بیمار در سرزمین های اشغالی است که در نتیجه فروپاشی اخلاقی جامعه صهیونیستی و گسترش روز افزون تجاوز جنسی و بیماری‌های روانی و نوع نگاه خاص صهیونیست‌ها به زنان و دختران در سرزمین‌های اشغالی موج می‌زند.

تمامی این معضلات اجتماعی در جامعه ناهمگون رژیم صهیونیستی به علاوه دشمنی کشورهای اسلامی پیرامونی سرزمین‌های اشغالی با نژاد پرستی و تجاوزهای آنها و چهره کریه جهانی تل‌آویو در پی جنایت‌های جنگی و ضد انسانی علیه فلسطینی‌ها، افق موجودیت این رژیم را در دایره‌ای تنگ قرار داده و تحلیلگران و حتی استراتژیست‌های اسرائیلی امید چندانی به بقای طولانی مدت رژیم صهیونیستی ندارند.

منابع:

http://www.whale.to/c/jewsporn.html

http://globalfire.tv/nj/۰۹en/jews/slave_trade.htm

http://hugequestions.com/Eric/TFC/the_pornography_business.html

http://www.adishakti.org/_/haredin_(orthodox_Jews)_who_crowd_brothels.htm

http://davidduke.com/jewish-professor-boasts-of-jewish-pornography-used-as-a-

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ