برنامه سپاهان برای فصل جدید فوتبال بانوان/تلاش برای گرفتن قهرمانی

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان از برنامه‌های جدید این باشگاه برای حضور پر قدرت در رقابت‌های لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات خبر داد.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور دوباره‌اش در این تیم بعد از دو سال دوری اظهار کرد: خوشحالم که مجدد به تیم سپاهان که خانه‌ام هستم برگشتم. دو سال پیش بنا به تصمیم مدیریت این باشگاه از جمع طلایی‌پوشان جدا شدم و چون پیشنهاد خوبی از پالایش گاز ایلام داشتم تصمیم گرفتم ادامه مسیر را در کنار این تیم باشم. روزهای خوبی را در کنار بازیکنان و تیم پالایش گذراندم. این فصل هم پیشنهادهای خوبی داشتم اما چون سپاهان را مانند خانه خودم می‌دانم تصمیم گرفتم این فصل را در کنار این تیم باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که هدف‌گذاری شما و باشگاه امسال برای کسب چه جایگاهی در لیگ برتر بانوان است؟ گفت: سال گذشته این تیم موفق شد عنوان چهارمی را به دست بیاورد ولی برای امسال تصمیم ما این است که برای قهرمانی تلاش کنیم. البته هنوز شاکله اصلی تیم من کامل نشده و باید فصل و نقل و انتقالات را سپری کنیم و به امید خدا با هماهنگی کامل تیمی کار را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه در واکنش به قهرمانی‌های زیاد خاتون بم در لیگ بانوان و احتمال کاهش انگیزه سایر تیم‌ها برای کسب جام قهرمانی؛ اینگونه توضیح داد: ابتدا در مورد کسب تعداد بیشتر قهرمانی‌های خاتون باید بگویم که یکی از دلایل اصلی این اتفاق خوب داشتن ثبات در این تیم است. تیم خاتون همواره تلاش می‌کند بازیکنان خود را حفظ کند و علاوه بر این در همه این سال‌ها مربی ثابتی را هم در کنار خود داشته که قطعاً حضور پایدار یک مربی در کنار یک تیم را نباید نادیده گرفت.

برنامه سپاهان برای فصل جدید فوتبال بانوان/تلاش برای گرفتن قهرمانی

او در ادامه با بیان اینکه نگاهم این است که هرگز تیمی در چنین شرایطی انگیزه خود را برای قهرمانی از دست نمی‌دهد؛ گفت: در همین مسابقات لیگ برتر بانوان در ادوار گذشته ما قهرمانی سایر تیم‌ها را نیز دیدیم. تیم شهرداری سیرجان و آینده سازان اصفهان را داشتیم که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند؛ بنابراین این‌طور نباید به این ماجرا نگاه کرد. لیگ ایران تک قطبی نیست و همه ستاره‌ها برای قهرمانی در یک تیم جمع نشدند.

محمودی با اشاره به سیاست جدید باشگاه سپاهان گفت: از آنجایی که امسال برای فوتبال بانوان اتفاقات خوبی رخ داده است؛ شرایط هم کمی تغییر کرده است هدف ما ابتدا کسب عنوان قهرمانی است و از آنجایی که اولین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم راه اندازی شده است به هر شکل یک انگیزه مضاعفی را به تیم‌ها داده تا شرایط خود را برای شرکت در چنین رویدادی دو چندان کنند. مذاکرات خوبی را با باشگاه سپاهان داشتیم و دوست داریم روزی این تیم هم در میدان آسیایی حضور پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به حضور تعدادی از بازیکنان این تیم در تیم ارمنستانی و بازی در مرحله مقدماتی انتخابی لیگ قهرمانان بانوان اروپا؛ گفت: اتفاق خوبی است و قطعاً به تجربیات آنها اضافه خواهد شد. فکر می‌کنم هاجر دباغی تا ۱۵ مهر در ارمنستان باشد و سپس به ایران بازگردد. دوست داریم با او همکاری را ادامه دهیم و حس می‌کنم دباغی هم سپاهان را خانه خودش می‌داند و اولویت اولش بازی برای آن باشد.

وی در پایان در مورد احتمال حضور دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر بانوان هم عنوان کرد: اتفاق بسیار خوبی است و باعث حرفه‌ای تر شدن باشگاه‌ها می‌شود و علاوه بر این قطعاً جذابیت بازی‌ها را نیز بالا خواهد برد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ