علیپور: هشت سال بی صدا تمرین کردم تا به طلای پارالمپیک برسم

اقتصاد ایران: پرتابگر وزنه ایران بعد از قهرمانی در بازی های پارالمپیک، ضمن تاکید بر عملکرد موفقش در یک سال گذشته گفت: هشت سال بی صدا و به دور از حاشیه تمرین کردم تا به اینجا رسیدم. 

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، امیرحسین علیپور که در مسابقات پارادوومیدانی بازی های پارالمپیک به عنوان قهرمانی دست یافت، گفت: دستیبابی به این مدال که بالاترین مدال ورزش قهرمانی به حساب می آید، حس خیلی خوبی دارد.

وی با اشاره عملکردش در یک سال گذشته خاطرنشان کرد: خدا رو شکر طی یکسال گذشته بهترین نتیجه را گرفتم، قهرمان بازی های پاراآسیایی و مسابقات جهانی ژاپن شدم و حالا هم با رکوردشکنی آسیا، طلای پارالمپیک را گرفتم.

این ملی پوش پارادوومیدانی تاکید کرد: خدا ما را دید و دم خدا گرم، امیدوارم خدا همه مردم را ببیند و دل مردم کشورمان را شاد کند.

علیپور به روند تمریناتش در سال های اخیر هم اشاره داشت و گفت: ۸ سال است که شاگرد دکتر بهرامی هستم و در این مدت رکوردهای متعددی جابه جا کردم، رکورد نوجوانان و جوانان جهان، آسیایی و جهانی را جابه جابه کردم، تلاش زیادی داشتم، ۸ سال بی صدا و بدون حاشیه تمرین‌ کردم تا به اینجا رسیدم.

وی ادامه داد: امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد و روزهای آینده خبرهای خوبی از کاروان فرزندان ایران داشته باشیم، از مردم می خواهیم ورزشکاران‌مان را دعا کنند.

علیپور که بعد از قهرمانی با در دست داشتن پرچم ایران در ورزشگاه استادوفرانس دور افتخار زد، در پایان تصریح کرد: شک نکنید این راه ادامه دارد. این راهی که از شهدا شروع شده توسط ما فرزندان ایران محکم تر ادامه پیدا می کند، پرچمی که در دست من است هیچ وقت زمین نبوده است، این پرچم همیشه بالا بوده است. از این‌ به بعد هم بالا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ