حمله موشکی-پهپادی ارتش یمن به یک کشتی در دریای سرخ

اقتصاد ایران: سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی از هدف قرار دادن کشتی ( BLUE LAGOON I ) در دریای سرخ به دلیل نقض ممنوعیت تردد به سمت بنادر اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید نیروهای یمنی خبر داد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب از حمله موشکی پهپادی نیروهای مسلح یمن به یک کشتی عازم فلسطین اشغالی خبر داد.

یحیی سریع اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن طی عملیاتی موشکی و پهپادی کشتی ( BLUE LAGOON I ) را به دلیل نقض ممنوعیت تردد به سمت بنادر اراضی اشغالی در دریای سرخ مورد اصابت قرار داد.‌

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: «نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی ( BLUE LAGOON I ) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود».

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن این عملیات منجر به اصابت دقیق و مستقیم به کشتی شد.

وی همچنین بر ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری تا زمان توقف تجاوزات صهیونیست‌ها و رفع محاصره نوار غزه تاکید کرد.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ