همه امکانات سپاه متعلق به مردم است

اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم است و برای رفاه حال این مردم استفاده می‌شود، ما از هیچ چیز مضایقه نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی در بازدید از موکب‌های محور جاده قدیم نیشابور به مشهد اظهار کرد: چرخه کاملی از خدمت رسانی به زائران در مسیرهای منتهی به مشهد وجود دارد و آرامش بر زائران پیاده در مسیر مشهد الرضا (ع) حاکم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آبرسانی، اسکان، تغذیه، استراحت و همه شرایطی که باید برای یک زائر مهیا باشد تا بتواند مسیری طولانی را طی کند و به مقصد و هدف معنوی خود برسد، مهیا شده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در اربعین حسینی در ایران و عراق همه امکانات و توان خود را از جمله ترابری، بیمارستان‌های صحرایی، تغذیه، اسکان و امنیت به کار گرفت، در اینجا هم سپاه امام رضا و سپاه استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان مشغول خدمت رسانی هستند.

سلامی گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم است و برای رفاه حال این مردم استفاده می‌شود، ما از هیچ چیز مضایقه نمی‌کنیم و علاقمند هستیم تا مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی آن استفاده کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در سپاه همه دست به دست هم داده اند تا به خدمت رسانان به زائران کمک کنند و این یک افتخار بزرگ است برای همه ما که بتوانیم در این مساله قدمی برداریم‌.

وی بیان کرد: این امکانات همه متعلق به همین مردم است و تلاش می‌کنیم همانطور که شایسته مردم عزیز به خصوص زائران است از امکانات سپاه استفاده شود.

سلامی گفت: همه مردم جامعه در این عزای بزرگ شریک هستند و هر کسی در هر موقعیتی که قرار دارد هر قدمی را در این مسیر یک افتخار معنوی بزرگ می‌داند، امیدواریم که هم خادم باشیم و هم برای امنیت آنها حداکثر تلاش خود را انجام دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ