نکونام برای دلجویی از استقلالی‌ها ناگهان متحول شد!

اقتصاد ایران: سرمربی تیم استقلال سکوتش را شکست و در مورد مسایل مختلف صحبت کرد.

خبرورزشی: سرمربی تیم استقلال سکوتش را شکست و در مورد مسایل مختلف صحبت کرد. وی   حرف خود را در مصاحبه اخیرش پس گرفت و گفت: قول می‌دهم استقلال را قهرمان کنم.

جواد نکونام بعد از پیروزی استقلال برابر شمس‌آذر در هفته اول در کنفرانس خبری قول قهرمانی نداد. با توجه به باخت اخیر او در اهواز و افزایش مخالفان حضورش در تیم استقلال او حرفش را پس گرفت.

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران گفت: اول از خبرنگاران و اهالی رسانه بابت اینکه در نشست خبری پس از بازی آخر نتوانستم به طور کامل به سوالات پاسخ بدهم عذرخواهی می‌کنم، متاسفانه شرایط آن بازی سخت بود و پس از بازی هم فشار زیادی روی من بود و مجبور شدم نشست را کوتاه برگزار کنم.

نکونام در ادامه با اشاره به شکست استقلال در هفته سوم لیگ برتر گفت: همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که از شکست بیزارم و اتفاقات تلخی که در اهواز برای ما افتاد هم به تلخی این باخت اضافه کرد. امیدوارم صحنه‌هایی که ما در ورزشگاه دیدیم تکرار نشود چون خلاف روح فوتبال و هدف ما از برگزاری بازی‌ها است.

سرمربی استقلال افزود: من می‌دانم در هر صورتی و با هر شرایطی هوادار استقلال از ما برد می‌خواهد و حتی اگر آسمان سنگ هم ببارد، باخت را هضم نمی‌کند. چون خودم را قبل از بازیکن بودن و سرمربی شدن، هوادار این تیم می‌دانم همه ناراحتی‌ها درباره امتیاز از دست رفته در خوزستان و باخت در لیگ برتر پس از ۲۹ هفته را درک می‌کنم.

سرمربی استقلال در ادامه افزود: بازیکنان فوق العاده‌ای دارم که همه توان خود را برای استقلال می‌گذارند. به آنها اطمینان و اعتقاد دارم و می‌دانم شایسته قهرمانی و درخشیدن در ایران و قاره آسیا هستند و برای هواداران دل و جان خود را می‌دهند.

جواد نکونام تاکید کرد: من این بازیکنان و توانایی فنی تیم ایمان دارم و قول می‌دهم قهرمان لیگ برتر می‌شویم. هیچ هدفی غیر از این نداریم و با تمام وجود پای این هدف می‌ایستیم. آنچه در این  هفته‌های اخیر در تیم دیدم تلاش همه ارکان باشگاه برای رسیدن به این هدف است و چیزی که الان بیشتر از هر وقت دیگر نیاز داریم، حفظ آرامش تیم است.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی حساس پیش روی آبی‌ها در لیگ نخبگان آسیا ادامه داد: ما بازی‌های سختی پیش‌رو داریم، این رقابت‌ها در واقع میدانی است که ما در آن نماینده ایران هستیم و امیدوارم با یک نگاه ملی اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. حریفان ما در آسیا واقعا سطح بالایی دارند و تلاش خودمان برای کسب بهترین نتایج در آسیا را با تمام توان ادامه می‌دهیم.

وی درباره تلاش باشگاه برای رفع مشکلات و چالش‌های مختلف گفت: بازیکنان و کادر خوبی داریم ولی برای رفع برخی کاستی‌ها برنامه داریم، یکی از کارهایی که از پیش فصل دنبال کردیم و به زودی انجام خواهد شد اضافه شدن یک دستیار خارجی به کادر فنی است. یکی از گزینه‌هایی که به مدیریت معرفی کردم ان‌شاءالله به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.

جواد نکونام در پایان گفت: ما راه طولانی و سختی پیش‌رو داریم، توقع هواداران از خودمان را هم می‌دانیم ولی از همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم برای موفقیت این تیم به ما کمک کنند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ