قطعی شدن ۳ مدال و حذف ۴ بوکسور دیگر نونهالان در قهرمانی آسیا

اقتصاد ایران: روز پنجم رقابت‌های بوکس نونهالان و نوجوانان آسیا با قطعی شدن سه مدال نمایندگان کشورمان و حذف چهار نماینده دیگر نونهالان پیگیری شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین روز از مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، امروز(دوشنبه) در شهر العین کشور امارات پیگیری شد و هفت بوکسور تیم نونهالان به روی رینگ رفتند که حاصل کار آنها کسب سه پیروزی و قطعی شدن سه مدال بود و چهار نماینده کشورمان نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

 

در رقابت‌های وزن 49 کیلوگرم، متین چمی‌پا‌ برابر نهیان از امارات قرار گرفت و در همان راند نخست، حریف را دو مرتبه ناک‌دان کرد تا داور بازی را قطع و نماینده شایسته ایران را برنده اعلام کند. چمی‌پا ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را قطعی کرد. او برای حضور در دیدار نهایی به مصاف راوی سیاگ از هند خواهد رفت.

ماهان محمدیان در وزن 52 کیلوگرم در مقابل سیدیکوف از ازبکستان مباررزه‌ای بسیار خوبی را به نمایش گذشت و با شکست حریف خود ضمن صعود به دیدار نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند. وی در دیدار بعدی با نورسالم از قزاقستان پیکار می‌کند.

در وزن 61 کیلوگرم، فرزان احمدی  از سد براتاپ از هند گذشت تا او نیز با صعود به نیمه‌نهایی، مدالش تضمین شود. احمدی در این مرحله با پونگ بوی از ویتنام مصاف خواهد داد.

علی‌سان‌ قره‌گوزلو‌ در وزن 64 کیلوگرم مقابل لوکیاکنکو از اوکراین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. پارسا حسین‌زاده در وزن 67 کیلوگرم برابرکمیل سحر از قرقیزستان مغلوب شد و وداع زودهنگامی با مسابقات داشت. 

در وزن 70 کیلوگرم مهرشاد شرافتمند‌ برابر هانجرا مغلوب شد و  محمد ‌اکبر‌ سلطانی نیز در وزن 70+ کیلوگرم مقابل کاشیاننکو از اوکراین نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان دادند.

فردا سه‌شنبه، مبارزات رده نوجوانان پیگیری می‌شود که ایران در این روز دو نماینده دارد. در وزن 46 کیلوگرم مهدی روزبهانی که ابتدا باتبایار از مغولستان را شکست داد، به مصاف داد نوکسان‌ وراپات‌ تایلندی روبه‌رو‌ می‌شود.

سپس در وزن 48 کیلوگرم سهند نجفی که چانتارا از تایلند را شکست داده با شوبام از هند روبه‌رو خواهد شد.

مسابقات بوکس نونهالان و نوجوانان آسیا با حضور 462 بوکسور از  26 کشور برگزار می‌شود و نکته جالب پیکارها، حضور تیم اوکراین در این رویداد است که با وجود حضور در قاره اروپا، در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا شرکت کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ