شهدا برگزیدگان خداوند بر روی زمین هستند

اقتصاد ایران: رودسر -نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه امنیت حال حاضر کشور متأثر از خون پاک و مطهر شهیدان است، گفت: شهدا برگزیدگان خداوند بر روی زمین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام صفر قربانپور عصر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای گلدشت رحیم آباد رودسر اظهار کرد: شهدا برگزیدگان خداوند در روی زمین هستند که تمام وجودشان را تقدیم خدا کردند.

وی با بیان اینکه امنیت حال حاضر کشور متأثر از خون پاک و مطهر شهدا است، افزود: همه باید در راه توسعه و نشر فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنیم تا این فرهنگ به بهترین شکل ممکن در جامعه نهادینه شود.

حجت السلام قربانپور برگزاری مجالس شهدا را فرصت مناسبی برای بازخوانی خاطرات و دستاوردهای شهدا و قدرشناسی از ایثارگری‌های آنان دانست و اضافه کرد: این حضور شما پیام مهمی دارد و آن این است که همواره حاضرید در راه ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا قدم بردارید تا شهدا از این طریق، از ما احساس رضایت کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان با یاد آوری این مطلب که نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را متأثر از خون شهدا و خانواده‌های آنان می‌داند، گفت: ما هم باید تلاش کنیم با تمام وجود در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگر باشیم چراکه اینها در راه و مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی همواره پیشرو و پیشگام بوده‌اند.

وی ادامه داد: شهدا بهترین ولایتمداران روی زمین هستند و به عنوان بهترین یاوران، و پیش قراولان هستند.

وی با بیان اینکه شهدا در میدان عمل ثابت کردند که ثابت قدم هستند گفت: آنان ولایتمداری را بطور کامل انجام دادند آنگاه به شهادت رسیدند و نظر کننده به وجه الله هستند.

حجت السلام قربانپور تصریح کرد: شهدا به بهترین وجه کارشان را انجام دادند و هیچ احدی نمی‌تواند نام شهدا را از صحنه گیتی محو کند

نماینده ولی فقیه در بنیا د مسکن گیلان بیان کرد: بهترین روحیه، روحیه مقاومت و ایثار در مقابل دشمن است و باید این روحیه را به نسل بعدی انتقال دهیم تا دیگران این روحیه مقاومت را یاد بگیرند و دفاع رابه شایستگی انجام دهند.

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: حفظ آثار شهدا از طریق ساخت مستندات، گفتگو با خانواده شهدا برای نسل آینده ضروری است و باید آنان را حفظ کرد تا از بین نرود.
حجت‌الاسلام قربانپور با بیان اینکه باید جایگاه رفیع شهادت در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: این خون‌هایی که به پای انقلاب ریخته شده؛ برای حفظ دین و ارزش‌های اسلامی است و ما باید راه شهدا را با تمام وجود ادامه دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ