بلیت هواپیما و قطار به مشهد نایاب شد

اقتصاد ایران: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با وجود برقراری پروازها و قطارهای فوق‌العاده در روزهای پایانی صفر به مشهد، کماکان شاهد کمبود عرضه بلیت هواپیما و قطار هستیم.

ایسنا: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با وجود برقراری پروازها و قطارهای فوق‌العاده در روزهای پایانی صفر به مشهد، کماکان شاهد کمبود عرضه بلیت هواپیما و قطار هستیم.

فرهاد دوایی در خصوص وضعیت بلیت‌های هواپیما و قطار در روزهای پایانی ماه صفر اظهار کرد: هیچ بلیت هواپیمایی برای سفر زائران به مشهد وجود ندارد. متاسفانه پس از اربعین، قیمت بلیت‌های مصوب به نرخ سابق خودش بازگشته و نرخ مصوب بلیت هواپیمای تهران به مشهد که ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده، یک میلیون تومان گران‌تر شده است.

وی ادامه داد: ایرلاین‌ها کمبود هواپیما دارند و متاسفانه سازمان هواپیمایی، پرواز چندانی را به مسیر مشهد اختصاص نداده است. ایرلاین‌ها، اکثر پروازهای خود را به مسیرهای خارجی اختصاص داده‌اند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در خصوص اختصاص بلیت‌های قطار به آژانس‌های مسافرتی مشهد گفت: متاسفانه بلیت قطار نیز در اختیار آژانس‌ها قرار نداده‌اند تا به مردم بفروشند. اگر قطار فوق‌العاده هم اختصاص داده‌اند به مردم نرسیده‌ است. قطارها خالی به مشهد نیامده است، بلکه این‌ها رانت است و این بلیت‌ها را در اختیار آژانس‌های خاص در تهران قرار داده‌اند.

دوایی در خصوص بازرسی و نظارت از آژانس‌های مسافرتی در دهه پایانی صفر گفت: در دهه پایانی صفر نظارت از آژانس‌های مسافرتی تشدید شده است. حتی آژانس‌های مسافرتی فاقد مجوز و اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده‌اند تا در صورت عدم اقدام برای اخذ مجوز، هرچه سریع‌تر پلمب شوند. از روز ابعین تا کنون ۱۵ آژانس مسافرتی به اداره اماکن گزارش شده است تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ