روابط‌عمومی‌ها در انتقال ارزش‌ها و باورها رسالت بزرگی دارند

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: روابط‌عمومی‌ها در انتقال ارزش‌ها و باورها رسالت بزرگی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر دوشنبه در آئین رونمایی از کتاب روابط عمومی اثربخش نوشته عباس قلی پور اظهار کرد: سازمان را نباید صرفاً در اداره و ساختار فیزیکی خلاصه کرد بلکه باید از آن بهره فکری برد.

وی افزود: ما سازمان‌ها و ساختارهایی داریم که مبنای آنها فیزیکی نیست بلکه یک باور و تفکر و ساختار فکری و اندیشه‌ای دارند که ساختار آن را در ساختمان محض نباید دید و نیاز است نگاه فکری داشته باشیم.

افروغ با بیان اینکه اگر نگاه ما این گونه باشد، روابط عمومی مفهوم جدیدی پیدا می‌کند، بیان کرد: امروز ما بزرگ ساختار موجود در جامعه انسانی را همان وجه مشترک انسانی خود می‌دانیم.

وی با اشاره به دسته‌های فکری و نگاه‌های متفاوت بشری، تصریح کرد: امروز در گوشه‌ای از کره خاکی فرزند انسان اربا اربا می‌شود و در چند متری و شاید حداکثر چند صد متری آن کسی که به ظاهر انسان است این پیام و حرف به او نمی‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دیوارهای بلند فکری آن چنان حریم سازمان‌های فکری جامعه بشری را عجیب و غریب دیوارکشی کرده که انتقال این پیام به پشت این دیوار تقریباً غیرممکن شده است.

وی تاکید کرد: نشانه‌های امیدی هست که در کنار تمام تخصص و تکنیک‌ها و اصول روابط عمومی یک مسائل دیگری هم می‌خواهد که بتواند وجدان انسان را به حرکت وادارد که بتواند باورها را منتقل کند و بپذیرد، لذا روابط عمومی را محدود در سازمان‌ها نبینیم و باید برای این مقوله هم اندیشید.

در این برنامه سیروس فتحی کارشناس حوزه امور فرهنگی و ویراستار کتاب روابط عمومی اثر بخش و برخی شاگردان استاد قلی پور از جمله آزموده و فقیهیان به ایراد سخنانی پیرامون نقش روابط عمومی در سازمان و جایگاه این حوزه در جامعه و سازمان‌ها نکاتی را تشریح کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ